مسابقات رشته اذان مسابقات سراسری قرآن کریم با درخشش مجتبی محمدی راد از گلستان به پایان رسید.
کد خبر: ۳۱۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 19 October 2016
مسابقات رشته اذان مسابقات سراسری قرآن کریم با درخشش مجتبی محمدی راد از گلستان به پایان رسید.

در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم برترین موذنان کشور معرفی و طی آن حسن مجتبی محمدی راد در جمع برترینهای این مسابقات قرار گرفت.

مراسم اختتامیه رشته های اذان، ابتهال و معارف در سالن جام جم مجتمع زیباکنار با حضور متسابقین، فعالان قرآنی، مسئولان و مدعوین و با قرائت قاری برتر کشور برگزار شد.

در بخش اذان 30نفر، در بخش ابتهال 13نفر و در بخش معارف 20 نفر شرکت کرده بودند که از هر بخش 5 نفر برتر مورد تجلیل قرارگرفتند.

برگزیدگان رشته اذان به ترتیب حسن یوسف خوانی از آذربایجان غربی، حامد سلطانی از یزد، جواد مولایی از همدان، مجتبی محمدی راد از گلستان، حمیدرضا محمودی از مرکزی مقام اول تا پنجم را کسب کردند.

فرهاد فلاح پور و محمود ذات پرور، ربیع زاده، ساسان گلدستان فر از اساتید و پیشکسوتان قرآن از خطه گیلان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رشته ابتهال مهدی محمدزاده آذربایجان شرقی، مصطفی قاسمی از مازندران، احمد راهی مالکی از خوزستان، سید سجاد شارفی از مازندران، حمزه یزدانی فر از خراسان رضوی، به مقام برتر دست یافتند.

حسن فرخی مقدم از ایلام، صاحب شریفی از خوزستان، رضا جیریایی از مرکزی، صابر صادقی از کرمانشاه، محمدرضا سوادکوهی از اصفهان به ترتیب رتبه اول تا پنجم را در بخش معارف کسب کردند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار