مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:
تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: افرادی که مهارت را به صورت واقعی فرا می گیرند جای خود را در بازار کار رزرو نموده اند.
کد خبر: ۳۲۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 09 November 2016
 تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: افرادی که مهارت را به صورت واقعی فرا می گیرند جای خود را در بازار کار رزرو نموده اند.

تیرانداز با اشاره به شرایط خوب مهارت آموختگان گلستانی در بازار کار افزود: با رصد شرایط فعلی مهارت آموختگان می توان به نتایج خوبی رسید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اکثر مهارت آموختگان آموزش های مهارتی مشغول به فعالیت هستند.

تیرانداز با اشاره به برگزاری جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با موضوع "اهمیت آموزش و نقش آن در ارتقاء سطح دانش فنی و اجرایی استان" افزود: خوشبختانه نگاه مدیران عالی و برنامه ریز استانی نسبت به آموزشهای مهارتی بسیار مثبت بوده و همواره نقش حمایتی آنان شامل حال آموزش های مهارتی شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در خصوص پارامترهای مهم در راستای ایجاد اشتغال پایدار افزود: اشتغال ماحصل فاکتورهای مختلفی می باشد. یکی از اینها آموزش می باشد که می تواند به اشتغال پایدار کمک نماید.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه مهارتی و در گام اول آموزش های فنی و حرفه ای در راستای توانمند سازی و بهره وری نیروی کار ،منابع انسانی یک بنگاه را کارآمد می سازد.

تیرانداز در خاتمه با اشاره به هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای  سراسر کشور،گفت: از 22   آبان ماه جاری لغایت 27 از  هم استانی های عزیز،علاقه مندان، بویژه دانش آموزان، دانشجویان و افراد جویای کار دعوت بعمل می آید که با حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سراسر استان از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مراکز بازدید نمایند.

شایان ذکر است در طی برنامه مصاحبه آقای حمید رضا رضایی دارنده مدال طلا تاسیسات الکتریکی هفدهمین مسابقات ملی مهارت و تنی چند ازفارغ التحصیلان دانشگاهی که در مراکزآموزش فنی و حرفه ای  در حال کسب مهارت بودند از سیمای گلستان پخش شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار