مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت که مدارس مناطق شهری و روستایی استان در نوبت عصر امروز سه شنبه دایر است.
کد خبر: ۳۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 22 November 2016

 مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت که مدارس مناطق شهری و روستایی استان در نوبت عصر امروز سه شنبه دایر است.

قربانعلی بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به ادامه بارش برف در برخی مناطق گلستان همچون گرگان و پیش بینی کاهش دما برای روز چهارشنبه هم افزود: تصمیم گیری برای فعالیت یا تعطیلی مدارس در این روز، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا بارش برف و باران طی روزهای اخیر و بویژه از بامداد امروز سه شنبه کاهش شدید دما را در مناطق مختلف گلستان به همراه داشته است به گونه ای که هم اینک دمای گرگان منفی سه درجه سانتیگراد و در گنبدکاووس منفی 5 درجه سانتیگراد است.
طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش گلستان در سال تحصیلی 96- 95، حدود 317 هزار دانش آموز در افزون بر 2 هزار و 500مدرسه استان در مقاطع مختلف در 14 شهرستان تابعه مشغول تحصیل هستند.
در همین پیوند محمدرضا رحمن نیا معاون پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی گلستان گفت: برای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در مناطق شرق و غرب استان به ترتیب منفی 4 تا 8درجه و منفی 3 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش دما پیش بینی می شود.
هوای روز سه شنبه گرگان مرکز استان برفی است.
هم اینک سردترین نقطه گلستان اینچه برون در شرق استان با منفی 6 درجه سانتیگراد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار