مهندس تیرانداز مدیرکل به همراه روسای مراکز آموزش فنی وحرفه ای برادران و خواهران گرگان با حضور در آموزشگاه آزاد خانه عکس گرگان از افتخار آفرینی جناب آقای خراسانی مدیر آموزشگاه در مسابقات بین المللی عکاسی کشور مجارستان با اهدا لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آورد .
کد خبر: ۳۵۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 03 January 2017
مهندس تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به همراه روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران گرگان با حضور در آموزشگاه آزاد خانه عکس گرگان از افتخار آفرینی جناب آقای خراسانی مدیر آموزشگاه در مسابقات بین المللی عکاسی کشور مجارستان با اهدا لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آورد .

تیرانداز در این جلسه خطاب به آقای خراسانی افزود : امیدواریم با توجه به توانایی و استعداد ویژه شما در زمینه عکاسی و همچنین فعالیت چشم گیر شما دراین حوزه شاهد موفقیت های روز افزون آموزشگاه خانه عکس گرگان باشیم .

تیرانداز همچنین در ادامه از برگزاری نمایشگاه عکاسی "برگی از نگاه" توسط آموزشگاه خانه عکس گرگان با همکاری اداره کل ، از زحمات آقای خراسانی و کارآموزان آموزشگاه قدردانی نمود .

در ادامه خراسانی ضمن تشکر از حمایت همیشگی اداره کل فنی وحرفه ای از این آموزشگاه افزود : امیدواریم بتوانیم با توسعه فعالیت های خویش در حوزه عکاسی و آموزش آن گامی در جهت ایجاد اشتغال در جامعه برداریم .

در خاتمه با پیشنهاد مهندس تیرانداز مقرر شد کلاس آموزش عکاسی توسط جناب آقای خراسانی برای مسولین روابط عمومی مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان برگزار شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار