مدیر آموزش و پرورش گرگان خبر داد:
به همّت خيّر مدرسه ساز ، موافقت ساخت يک باب مدرسه 6 کلاسه در روستاي قزاق محله گرگان به امضاء رسید.
کد خبر: ۴۴۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 17 June 2017
به همّت خيّر مدرسه ساز ، موافقت ساخت يک باب مدرسه 6 کلاسه در روستاي قزاق محله گرگان به امضاء رسید.

فريدون مدني " خيّر مدرسه ساز" به همراه عماد مخدومي" مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدراس استان گلستان" و نصرا... کشيري" مدير آموزش و پرورش شهرستان گرگان" صبح روز شنبه 27 خرداد 96 در دبستان ابتدايي روستاي قراق محله نومل از توابع شهرستان گرگان حضور يافتند و ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين دبستان ، با مشکلات موجود اين فضاي آموزشي آشنا شدند.

در اين بازديد مخدومي" مدير کل نوسازي مدارس استان گلستان" با بيان ساخت فضاهاي جديد با تجهيزات مناسب از فعاليت هاي فريدون مدني" خيّر مدرسه ساز" قدرداني کرد.

نصرا... کشيري" مدير آموزش و پرورش " با اشاره به ايام ماه مبارک رمضان ، ليالي قدرو ايام شهادت مولاالموحدين حضرت علي(ع) ، ضمن قدرداني از خيّر مدرسه ساز از مدرسه سازي به عنوان يک امر نيک ياد کرد و از درک بالا و کرامت نفساني فريدون مدني در ساخت دو فضاي آموزشي ديگر که در شهر گرگان توسط ايشان انجام شده گفت: امروز اين اتفاق مهم را در اين روستا با حضور اين خيّر گرامي ارج مي نهيم و اميدواريم که در مدت زمان کوتاهي بتوانيم شاهد ساخت سومين فضاي آموزشي در روستاي قزاق محله نومل باشيم.

فريدون مدني" خيّر مدرسه ساز" از عشق به ايران و فرزندان اين کشور سخن گفت و مدرسه سازي را وظيفه خود دانست و از همه افراد جامعه خواست تا در اين راه بکوشند .

وي با اشاره به اهميت موضوع مدرسه سازي افزود: موسسه مدرسه سازي فرمد دانش گستر که توسط اينجانب راه اندازي گرديده و در اين راه هر ساله يک باب فضاي آموزشي را به حول و قوه الهي در استان گلستان به آموزش و پروش تحويل خواهد داد و در اين راستا اين موسسه به صورت باقيات و صالحات ماندگار خواهد بود و اين روند ادامه خواهد داشت.

در پايان فريدون مدني آمادگي خود را براي ساخت مدرسه 6 کلاسه روستاي مذکور اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار