شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان یک دستگاه پیشرفته صنعتی شستشو و ضدعفونی (رختشویی) لباس و پتو بیماران مبتلا به کرونا را به بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان اهدا کرد.
کد خبر: ۸۴۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 02 May 2020

عبدالرضا دادبود ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در راستای اقدامات موثر مبارزه با کرونا ویروس اقدام به خرید یک دستگاه پیشرفته صنعتی شستشو و ضدعفونی (رختشویی) لباس و پتو بیماران مبتلا به کرونا را با هدف همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و خدمات بهداشتی استان گلستان و هدیه به مرکز تخصصی بیمارستان شهید صیاد شیرازی کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام پس از بررسی نیازهای ضروری انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر هر چه زودتر این مشکل را پشت سر گذاشته و اقدامات موثری را در راستای سلامت شهروندان انجام دهیم.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و تامین بسته‌های بهداشتی، آموزش و معیشتی برای عموم شهروندان عزیز و بالاخص نیازمندان هزینه کرده است.

دادبود بیان کرد: خدمات ضدعفونی معابر و مسیرهای پرتردد سطح شهر و همکاری نزدیک با قرارگاه‌های مردم، استانداری و فرمانداری و سپاه نینوا استان گلستان اثرات مطلوبی را در راستای مبارزه با ویروس کرونا داشته و این خدمات و همکاری ادامه خواهد داشت.

منبع/ فارس 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار