مدیر پارک کوهسنگی مشهد:
مدیر پارک کوهسنگی مشهد این بوستان را بزرگترین پارک مشهد دانست و گفت: روزانه 100 هزار نفر از پارک کوهسنگی مشهد بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 15 September 2015
هاشم دائمی در نشست خبری پیرامون برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کوهسنگی در سالن اجتماعات فرهنگسرای پایداری اظهار کرد: در روایات متعدد پارک کوهسنگی به عنوان قدمگاه امام رضا (ع) معرفی شده است به طوری که در روایتی به نقل از ایشان آمده که این مکان بعدها بابرکت می‌شود و به نظر می‌رسد منظور از این روایت، وجود شهدای گمنام در جبل‌النور است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کوهسنگی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از ویژگی‌های خاص کوهسنگی از طریق رسانه‌ها اعلام نشده است و این امر سبب شده تا کمتر کسی بداند که بوستان کوهسنگی بزرگترین پارک مشهد محسوب می‌شود که به علت زیارتی بودنش روزانه بالغ بر 100 هزار بازدیدکننده دارد.

مدیر پارک کوهسنگی مشهد این بوستان را بزرگترین پارک مشهد دانست و گفت: پارک کوهسنگی تنها بوستان زیارتی مشهد است چراکه در آن جبل‌النور محل دفن شهدای گمنام قرار دارد.

دائمی افزود: در حال حاضر موزه بزرگ خراسان که در کوهسنگی قرار دارد بسیاری از آثار خود را که بیش از 8 هزار سال قبل از میلاد قدمت دارند به نمایش گذاشته است.

گفتنی است کوهسنگی با 100 هکتار مساحت عنوان بزرگترین پارک مشهد را به خود اختصاص داده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار