تا قبل از هشت بامداد به جاده نزنید!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرمای شدید هوا و احتمال یخبندان در جاده‌های مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از رانندگان خواست خودرو‌های خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 23 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا نیکروز شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹ گروه امدادگر در کهگیلویه و بویراحمد برای نمک پاشی محور‌های برفگیر ساماندهی شده است و از امشب کار نمک پاشی در جاده‌های برفگیر و پرتردد آغاز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس در استان به علت سرما و یخبندان گرفته نشده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در سامانه بارندگی که بامداد امروز وارد استان شده تاکنون ۱۰.۲ میلیمتر باران در یاسوج،۹.۲ سی سخت، ۷.۷دوگنبدان، دهدشت ۱۲ و امامزاده جعفر۵.۵ میلیمتر باران ثبت شده است.

ولی بهره‌مند تصریح کرد: این سامانه بارشی تا پایان روز یکشنبه سوم دی ماه در استان فعال خواهد بود.

وی وزش باد، باران پراکنده و کاهش دما را از دیگر پدیده‌های هواشناسی استان در شبانه روز آینده ذکر کرد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای حداقل دمای هوا بامداد فردا سوم دی ماه دمای هوای سه شهر استان به نزدیک صفر یا کمتر می‌رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش شدید دید افقی در ساعت‌های اولیه بامداد روز‌های سوم و چهارم دی ماه گفت:مسافران پیش از ساعت هشت بامداد روز‌های یاد شده به جاده نزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار