واریز بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری در مجموع بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری و عشایر استان واریز شده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ 31 August 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از ایسنا، عزیزالله گنجی با بیان اینکه مالیات علاوه بر تامین درآمدهای دولت، کارکردهای دیگری نیز دارد، اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم مالیات پرداخت عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و عشایر است.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: عوارض ارزش افزوده باعث عمران و آبادانی شهرها و روستاها می‌شود و به پروژه‌های عمرانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز کمک می‌کند که خدمات آن را مردم به صورت عینی لمس می‌کنند.

وی بیان کرد: طی پنج ماه نخست امسال به مبلغ بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان، بیش از ۶۸ میلیارد تومان به روستاهای دارای دهیاری، ۱۴ میلیارد تومان به عشایر استان و دو میلیارد تومان به روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

گنجی گفت: در مجموع بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌ها، روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری و عشایر واریز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار