سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه «روز قم»

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به افزایش تعاملات شهرداری قم با هیئت تیراندازی استان گفت: در راستای گرامیداشت روز قم و هفته دفاع مقدس دو مسابقه تیراندازی ویژه خانواده‌ها و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 10 September 2024

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد موسوی‌منش در حاشیه دیدار هیئت تیراندازی استان با شهردار قم اظهار کرد: به دنبال تأکیدات و دستورات شهردار قم، در راستای توسعه فضاهای ورزشی شاهد پیشرفت خوبی در سطح شهر هستیم.

وی افزود: احداث مجموعه ورزشی برای هیئت کشتی یکی از اقداماتی است که نشان دهنده توجه مجموعه مدیریت شهری به ورزش است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از افزایش تعاملات شهرداری قم با هیئت تیراندازی استان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال مشارکت شهرداری با هیئت تیراندازی استان برنامه‌های مختلفی در مناسبات و ایام‌های خاص در حوزه شهروندی با رویکرد بوستان‌ها به منظور ایجاد نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده است.

موسوی‌منش خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت روز قم و هفته دفاع مقدس دو مسابقه تیراندازی ویژه خانواده‌ها و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی در بوستان‌های سطح شهر، تاکید کرد: در مرحله اول برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خانواده‌ها از دو هفته آینده در بوستان خضر برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار