نارضایتی مردم و زائران از کیفیت نان های قم

سخنگوی اتحادیه نانوایان استان قم گفت: متاسفانه به دلیل کاهش کیفیت آرد؛ این روزها شاهد پخت نان بی‌کیفیت در واحدهای نانوایی استان و نارضایتی مردم و زائران هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 11 September 2024

به گزارش تابناک قم، حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان گفت: متاسفانه به دلیل کاهش کیفیت آرد در استان قم این روزها شاهد افزایش اعتراضات مردم و حتی نانوایان درخصوص کیفیت نان پخت شده هستیم.

وی افزود: آرد‌هایی که این روزها اداره کل غله استان برای واحدهای صنفی ما تامین می‌کند آرد داخلی با کیفیت بسیار پایین بوده و این موضوع باعث شده برخی نانواها حتی آن را پخت هم نکنند.

سخنگوی اتحادیه نانوایان گفت: امروز جلسه‌ای با مدیرکل محترم غله استان داشتیم و از آن‌‌ها درخواست کردیم گندم با کیفیت داخلی از استان گلستان، خوزستان و حتی گندم خارجی برای ما تامین کنند.

وی ادامه داد: قم شهر زائرپذیر بوده و برای شهروندانی که در جوار بانوی کرامت زندگی‌ می‌کنند، پسندیده نیست که نان این برکت و نعمت خداوند را به پایین ترین کیفیت خریداری و مصرف کنند.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه نانوایان خاطرنشان کرد: اتحادیه اعتراض خود مبنی بر کاهش کیفیت آرد را از مسئولین مربوطه و حتی جناب استاندار مطالبه کرده است و مدیرکل غله استان به ما قول دادند در صورت فراهم بودن شرایط تا آخر شهریور اقدام به تامین آرد با کیفیت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار