نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

ایران یاران منطقه‌ای خود را تنها نخواهد گذاشت

گروه استان‌ها- یک نماینده مجلس اظهار کرد: حمله نظامی ایران به مواضعی در خاک اسرائیل، نشان داد یاوه‌گویی‌های برخی رسانه ها در خصوص مواضع جمهوری اسلامی ایران و متحدان منطقه ای خود، دروغی بیش نبود و ایران یاران منطقه ای خود را تنها نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ 02 October 2024

ایران یاران منطقه‌ای خود را تنها نخواهد گذاشت

علی جعفری آذر، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با تابناک آذربایجان‌شرقی گفت: بعد از شهادت شهید هنیه در خاک ایران، مردم ما انتظار داشتند، نقض حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ملی ما توسط رژیم کودک کش اسرائیل بی پاسخ نماند.

وی ادامه داد: به دنبال شهادت شهید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان که مشخص بود با هدایت و همفکری آمریکا صورت گرفته است، ایران به عنوان اصلی‌ترین حامی جبهه مقاومت، با هدف قرار دادن مواضعی در خاک اسرائیل پیام مهمی به دنیا مخابره کرد؛ ایران در راس جبهه مقاومت است و قدرتمندتر از قبل این جبهه را تقویت خواهد کرد.

وی با اشاره به بایکوت رسانه‌ای در خصوص اخبار داخلی اسرائیل خاطرنشان کرد: بر خلاف ادعا‌های واهی، ۹۰ درصد موشک‌ها از سد گنبد آهنین گذشتند و قدرت نظامی ما را بیش از پیش به رخ دشمنان ما کشیدند.

وی با بیان اینکه واکنش مناسب نظامی در برابر مهمل‌گویی‌های اسرائیل یک نیاز بود، افزود: انتظار است در عرصه دیپلماسی نیز اقدامات لازم انجام گیرد، وزارت امورخارجه باید با جلب مشارکت کشور‌های اسلامی، منطقه را نسبت به زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب اسرائیل حساس کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار