اختصاص قیر یارانه‌ای برای روستاهای استان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت:‌ در سطح استان اردبیل قیر یارانه‌ای برای آسفالت معابر روستاهایی که عملیات زیرسازی را انجام داده باشند، اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، اکبر طوبی صبح امروز در نشست با فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: رسالت دفتر امور روستایی استانداری اردبیل در تجهیز و تمهید مقدمات توسعه روستاها بسیار مهم و اساسی بوده و تلاش می‌کنیم تا با توجه به این وظیفه و رسالت اقدامات اساسی را در این حوزه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: باید به روستاها به عنوان مرکز تولید مواد اولیه و به ویژه روستاهای بحرانی و محروم توجه بیشتری شود و در این راه بخشداران نقش موثری در شناساندن نقاط محروم دارند و ارتباط بخشداران به عنوان متولی روستاها با دفتر امور روستایی نقش موثری در ایجاد تعامل سازنده دارد که باید توسعه یابد.

طوبی از اختصاص قیر یارانه‌ای برای آسفالت معابر روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: یک میلیارد و 750 میلیون ریال قیر یارانه‌ای برای آسفالت معابر داخل روستاهای بابک، ادولو، خلیفه لو، زرگر و چالماکندی که زیرسازی آنها انجام شده در نظر گرفته شده است تا بتوان این روستاها را از آسفالت و راه مناسب بهره‌مند کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با تأکید بر اینکه استانداری اردبیل اهتمام ویژه‌ای برای آبادانی روستاها دارد، بیان کرد: در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام شده و ما به دنبال این هستیم که این فعالیت‌ها را در راستای خدمات‌رسانی به مردم افزایش دهیم.

وی با اشاره به خرید ماشین‌آلات برای روستاها افزود: در راستای توانمندسازی دهیاران و خدمت‌رسانی به روستاییان به ارزش 9 میلیارد ریال ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی در سال 94 به روستاهای بخش مرکزی و قشلاق دشت شهرستان اختصاص یافته است که اختصاص کمپرسی به دهیاری‌های خلیفه‌لو و بابک و ماشین حمل زباله سبک به دهیاری‌های گوگ تپه و خان باباکندی از جمله خدمات ارائه شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار