افزایش زمان ماندگاری گردشگران در خلخال

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال از افزایش زمان ماندگاری مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
کد خبر: ۱۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 06 April 2015
 قنبر رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال 14 هزار و 813 مسافر ، میهمان و گردشگر در این شهرستان اقامت کرده اند که این تعداد در مقایسه با گردشگران زمان مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی نشان می دهد.

وی گفت: از مجموع مسافران و گردشگران مقیم این شهرستان در تعطیلات نوروزی امسال 750 نفر در هتل ها ، 545 نفر در میهمانپذیرها ، 72 نفر در هتل آپارتمان ، سه هزار و 333 نفر در خانه های مسافری ، 754 نفر در کمپ های موقت ، یک هزار و 58 نفر در مدارس ، هشت هزار و 125 نفر در مراکز اقامتی و میهمانسراهای ادارات دولتی ، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی و 176 نفر هم در چادرهای مسافرتی اقدام به اقامت یک تا چند روزه کرده اند.

رستمی به رضایت مندی عمومی مسافران و گردشگران این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: از مجموع 253 مورد بازرسی و بازدیدهای انجام شده از مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی مسافران خلخال حتی یک مورد شکایت از سوی میهمانان نوروزی واصل نشده و در مجموع مسافران و گردشگران خلخال از نحوه پذیرایی و میهمان نوازی اهالی خلخال اعلام رضایت کرده اند .

او همچنین با اشاره به در حال احداث بودن چند هتل بزرگ سه ستاره و دوستاره در مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل خلخال اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری از این هتل ها ظرفیت پذیرش مسافران در اماکن اقامتی رسمی و زمان ماندگاری میهمانان در این شهرستان به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار