جنایات آل خلیفه نشان از سفاهت آنهاست

امام جمعه شهرستان نیر گفت:‌ جنایاتی که آل خلیفه در این روزها مکرر انجام می‌دهد، نشان سفاهت و نادانی آنهاست که در حق شیعیان سخت‌گیری و دشمنی هیچ معنایی ندارد.
کد خبر: ۲۴۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 17 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام ‌میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: جنایاتی که در عالم اسلام و به دست شقی‌ترین انسان‌ها رخ می‌دهد جای تأسف و تأثر دارد چرا که آل خلیفه و آل سعود اسباب ننگ جهان اسلام هستند و باید زمینه نابودی و از بین رفتن چنین حکام بی‌لیاقت به دست خود مردم فراهم آید.

وی تصریح کرد: ملت‌های آزاده دنیا در روز قدس امسال نشان می‌دهند که نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آل خلیفه و آل سعود محکوم به شکست و فنا هستند و جنایات آنها جز نابودی خودشان نتیجه‌ای به همراه ندارد.

امام جمعه شهرستان نیر با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور و ضرورت عملیاتی شدن عناصر اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اساسی در کشورمان گفت: با شعار دادن و جلسه برگزار کردن اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد بلکه همه باید پای کار بیایند و با احساس مسؤولیت در این حوزه فعالیت کنند.

مقدسی تاکیدات مقام معظم رهبری را به عنوان شاه کلید تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر صنایع کوچک و زودبازده یادآور شد و افزود: در شهرستان‌های کوچکی همچون نیر تقویت این صنایع می‌تواند زمینه‌ساز تحولی اساسی‌تر و واقعی‌تر باشد.

خطیب جمعه نیر به اهمیت و فضیلت ماه رمضان و بهره‌گیری از شب‌ها و روزهای این ماه با عظمت اضافه کرد: کمک به مستمندان و دستگیری از فقرا و نیازمندان از توصیه‌های مکتب اسلام برای رسیدن به عالی‌ترین مرتبه عبودیت الهی است.

وی در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری و ضرورت مشارکت در جشن گلریزان را برای آزادی زندانیان یادآور شد و ادامه داد: از زارعان انتظار می‌رود در پرداخت زکات پیشتاز عمل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار