مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمانشاه مطرح کرد

عضویت بیش از 3 هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه با بیان اینکه در سطح استان 3 هزار و 500 دانش‌آموز در انجمن‌های اسلامی فعالیت می‌کنند، گفت: دوره تربیتی طلایه‌داران امروز در شهرستان صحنه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علی صفدری امروز اظهار داشت: آموزش تربیتی و مهارتی، 300 نفر از دانش‌آموزان استان در قالب طلایه‌داران از امروز به‌مدت سه روز در مجتمع امام حسن‌ (ع) شهرستان صحنه برگزار می‌شود‌.

وی با بیان اینکه فراگیری مباحث علمی، مهارتی و اخلاقی برای حضور دانش‌آموزان در اجتماع ضروری است، افزود: هدف از برگزاری طلایه‌داران فردا آموزش مباحث تربیتی، شناختی، معرفت و نحوه استفاده از فضای مجازی است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه تأکید کرد: در دوره تربیتی طلایه‌داران، به دانش‌آموزان چگونگی مطالعه و انس با قرآن آموزش داده می‌شود و همچنین قدرت، صبر و کار تشکیلاتی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوره تربیتی طلایه‌داران دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که از طریق آموزش و ارتباط در شکل‌گیری تشکیلات چگونه می‌توانند در آینده رشد فردی داشته باشند، تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و اکنون نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حضور دارد.

صفدری هدف از انجمن‌های اسلامی را تربیت افراد متعهد و مؤثر در جمهوری اسلامی ایران در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه دانست و ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سه رویکرد معرفتی، علمی و مهارتی در تقویت و رشد دانش‌آموزان در پیش دارد، که در تمامی زمینه‌ها فعالیت‌های سازنده در  مقاطع اول و دوم دبیرستان انجام می‌شود.

این مسؤول بابیان اینکه هر مدرسه‌ای باید انجمن اسلامی داشته باشد، گفت: باید فضای مناسبی برای انجام فعالیت‌های مهارتی، تربیتی و تعهد دانش‌آموزان به انقلاب در مدارس ایجاد شود، چراکه دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی با تمرین شیوه کار گروهی و مسؤولیت‌پذیری را یاد می‌گیرند.

صفدری با بیان اینکه  دانش‌آموزان با تقویت اعتماد نحوه ارتباط با خانواده و مدرسه را یاد می‌گیرند، اظهار داشت: فعالیت در انجمن‌های اسلامی زمینه حضور دانش‌آموزان در فعالیت اجتماعی را فراهم می‌کند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه به اداره هیأت انصار المهدی‌ (عج) در ماه محرم توسط دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در برگزاری نمادین 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار در مدارس و راهپیمایی نقش پررنگی دارند.

صفدری خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه در مدارس مربیان انجمن‌های اسلامی و مدارس، هفتگی در مجموعه فرهنگی آینده‌سازان و طرح هادیان در بخش وبلاگ، نشریات و کسب مهارت توانایی زندگی برای انتقال به دانش‌آموزان  آموزش می‌بینند‌.

وی با بیان اینکه در سطح استان 3 هزار و 500 دانش‌آموز در مقطع دوره اول و دوم متوسطه در 450 مدرسه در انجمن‌های اسلامی فعالیت می‌کنند، یادآور شد: دانش‌آموزان دختر و پسر با تهیه فرم بدون محدودیت عضو انجمن‌های اسلامی مدارس می‌شوند و تا پایان تحصیلات هرسال عضویت خود را در انجمن‌های اسلامی مدارس تمدید می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار