600 میلیون ریال دام قاچاق در شهرستان صحنه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: 50 رأس دام قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۸۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "فرزاد اکبری" عنوان کرد: به منظور تحقق منويات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهاي قاچاق و در پی تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان صحنه، در محور مواصلاتی کامیاران – دینور یک د ستگاه کامیون بنز را که برابر اطلاعات و اخبار دریافتی حامل دام قاچاق بود، متوقف کردند. 

وي ادامه داد: در بازرسي از اين کاميون تعداد 50 راس احشام قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: متهمان که اهل و ساکن شهرستان های کرمانشاه و کنگاور هستند، در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کردند که مقصد این محموله قاچاق استان قم بوده است.

سرهنگ اکبری با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: پديده قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز بروز سایر جرايم در جامعه است و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار