حرکت لاک‌پشتی در نصب دوربین‌های کنترل سرعت

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره اینکه پایه‌های 55 دوربین کنترل سرعت نصب شده است، افزود: درخواست داشتیم که 25 دستگاه دوربین نیز اضافه شود تا تعداد به 85 دستگاه برسد که فعلاً 25 دستگاه نیز اضافه نشده است.
کد خبر: ۴۴۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 29 June 2017
رئيس پليس راه استان همدان با بيان اينكه مسوولان همدان در نصب دوربين‌هاي كنترل تخلف وعده مي‌دهند، گفت: برنامه نصب دوربین‌های کنترل سرعت به کندی پیش می‌رود.

به گزارش فارس؛ رضا عزیزی با اشاره به اینکه برنامه نصب دوربین‌های کنترل سرعت به کندی پیش می‌رود، اظهارکرد: مجموعه مسوولان استان وبه ویژه در بخش اداره راهداری وعده‌هایی در نصب دوربین‌ها داده‌اند که عملی نشده است.

وی با بیان اینکه طبق وعده‌ها قرار بود این دوبین‌ها ابتدای امسال و برای ایام عید نصب و راه‌اندازی شود، گفت: بعد از صحبت‌ها قرار شد که طی تیرماه دوربین‌ها راه‌اندازی شود که البته فکر نمی‌کنم در فصل تابستان مورد استفاده قرار گیرد چراکه روند نصب به کندی پیش می‌رود.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره اینکه پایه‌های 55 دوربین کنترل سرعت نصب شده است، افزود: درخواست داشتیم که 25 دستگاه دوربین نیز اضافه شود تا تعداد به 85 دستگاه برسد که فعلاً  25 دستگاه نیز اضافه نشده است.

وی با بیان اینکه 30 دستگاه دوربین بر پایه‌ها نصب شده اما روند به کندی پیش می‌رود و باید 25 دستگاه بقیه نیز نصب شود، خاطرنشان کرد:  قرار بر این بود تا این دوربین‌ها در تعطیلات عید فطر راه‌اندازی شود تا مورد استفاده قرار گیرد اما تاکنون این امر محقق نشده است.

عزیزی با اشاره به تاثیرگذاری دوربین‌های کنترل سرعت برکاهش تصادفات بیان کرد: سرعت متوسط خودروها در استان همدان 85 کیلومتر است و سرعت متوسط خودروها در سایر استان‌ها که از دوربین و سیستم‌های هوشمند استفاده می‌کنند 82 کیلومتر است و تقریباً 6 کیلومتر سرعت در استان بالاتر است که این دوربین‌ها در کاهش سرعت تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر سرعت خودروها بیشتر باشد، آمار تصادفات و تلفات بالا خواهد بود و اگر بخواهیم با کاهش تصافات جرحی مواجه شویم باید دوربین‌های کنترل سرعت راه‌اندازی شود، افزود: متاسفانه 6 ماه است که وعده داده‌اند و چیزی محقق نشده است. 



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار