"علی مسکینی" ورزشکار کرمانشاهی مدال برنز را به گردن آویخت

کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت های کاراته قهرمانی آسیا توسط علی مسکینی ورزشکار کرمانشاهی
کد خبر: ۴۵۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ، در دومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد، مسکینی با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی سوم آسیا ایستاد. 

کاراته کا کرمانشاهی وزن 55- کیلوگرم در نخستین دیدار خود برابر حریفی از قزاقستان 9 بر 3 پیروز و به دور بعدی راه پیدا کرد. مسکینی در مرحله دوم رقابت ها دیداری سخت با حریفی از کشور چین برگزار کرد و در حالی که مقابل این ورزشکار به تساوی 2 بر 2 دست یافته بود در نهایت با حکم داوران برنده اعلام شد. 

علی مسکینی در دیدار تقابل فینال با حریفی از اردن مسابقه داد و در حالی که از حریف خود پیش بود در نهایت 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

 این کاراته کا کرمانشاهی روانه دیدار رده بندی شد تا در این مرحله با شکست 9 بر 2 حریف تایلندی خود در نهایت مدال برنز را از آن خود کند. به جز مسکینی، سه کاراته کا دیگر به اسامی مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68- کیلوگرم بخش کاتا و سامان حیدری در بخش کمیته تیمی بزرگسالان نیز در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند. 

دراین رقابت ها خدابخشی ابتدا با ورزشکاری از مالزی مسابقه می دهد و در صورت راه یابی به دور دوم به مصاف یکی از رقبای اهل اندونزی و یا هندوستان خواهد رفت.

 در بخش بانوان نیز آقایی در دیدار اول خود به مصاف ورزشکار ژاپنی خواهد رفت و در صورت پیروزی در دور دوم با کاراته کایی از چین مسابقه می دهد. 

در کمیته تیمی نیز سامان حیدری و مهدی خدابخشی عضو تیم ملی هستند که در مسابقه نخست با هندوستان دیدار می کنند و در صورت برتری دور دوم با یکی از تیم های چین یا تاجیکستان روبرو خواهند شد.

 احسان حیدری و پگاه زنگنه دو مربی کرمانشاهی نیز به عنوان مربی در تیم های آقایان و بانوان ایران حضور دارند. 

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از 22 تا 25 تیر با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور جهان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار