فعالیت 147 خانه قرآن در اردبیل

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با هدف تبلیغ و ترویج قرآن و مفاهیم قرآنی ۱۴۷ خانه قرآن شهری در این استان فعال هستند.
کد خبر: ۵۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 29 June 2015

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: خانه قرآن ها مسئولیت برگزاری جلسات خانگی قرائت و معنی قرآن کریم را دارند و فعالیت این محافل با استقبال مواجه است.

وی افزود: در طول سال برنامه های مختلف توسط این محافل برگزار می شود که از آن جمله می توان به جلسات قرآن خوانی و ختم قرآن، جلسات هم اندیشی و درک مفاهیم و پرسش و پاسخ اشاره کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به ضرورت بسط و توسعه مفاهیم قرآنی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: باید زمینه همه گیری قرآن در جامعه فراهم شود چراکه این کتاب آسمانی کامل ترین برنامه هدایت فکری آحاد بشر است.

ستوده افزود: در راستای ترویج و تبلیغ قرآن تبلیغات اسلامی استان علاوه بر حمایت از محافل مختلف قرآنی نسبت به برگزاری برنامه های متعدد نیز اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: این برنامه ها در ایام خاصی از سال از جمله در ماه رمضان رونق یافته و برای گروه های سنی مختلف و اقشار مختلف جامعه بخش هایی پیش بینی می شود.

این مسئول از جمله برنامه های ترویجی و تبلیغی در حال اجرا را ۶۰ مورد جز خوانی و ۱۱۳ مورد ختم قرآن عنوان کرد و گفت: ۳۰ مراسم شبی با قرآن نیز برای ماه رمضان پیش بینی شده است.

به گفته مدیر کل تبلیغات اسلامی استان علاوه بر مراسمات متعدد ۸۴۱ بسته آموزشی و محصولات قرآنی بین موسسات و خانه های قرآنی شهری و مناطق محروم در این ایام توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار