ظرفیت گردشگری نهاوند در راستای توسعه استفاده شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند ظرفیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغال‌زایی و توسعه استفاده شود.
کد خبر: ۶۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 15 July 2018

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند ظرفیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغال‌زایی و توسعه استفاده شود.

به گزارش تسنیم، حسن بهرام‌نیا در مراسم افتتاح پروژه تأمین روشنایی مسیر سراب گیان که با حضور معاون عمرانی استانداری همدان و مسئولان شهرستان در محل سراب گیان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر نگاه مسئولان استان معطوف به گردشگری است و با توجه به ظرفیت‌های زیادی که شهرستان نهاوند در زمینه گردشگری دارد و وجود سراب‌های مهمی مثل گیان و گاماسیاب در نهاوند مسئولان شهرستان باید تلاش کنند که از این فرصتی که در استان فراهم شده است در راستای اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان بهره ببرند.

وی تصریح کرد: سراب گیان از مهم‌ترین و زیباترین سراب‌های نهاوند و به عنوان نگین گردشگری شهرستان است و برای این‌که این سراب جایگاه واقعی خودش را در سطح استان و حتی کشور پیدا کند به کمک همه مسئولان نیاز داریم.

بهرام‌نیا افزود: در اجرای پروژه تأمین روشنایی مسیر سراب گیان توسط اداره برق نهاوند حرکت جهادی صورت گرفته است و جای تشکر ویژه از این اداره را دارد.

وی عنوان کرد: سراب گیان فقط یک منطقه گردشگری در سطح شهرستان و استان نیست بلکه این سراب یک منطقه گردشگری در سطح ملی محسوب می‌شود و هرروزه بیش از ۱۰۰ خانوار از اقصی نقاط کشور به این سراب می‌آیند و از همین روی باید همه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه ایجاد شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز زیرساخت‌هایی که در محل سراب گیان ایجاد شده است نتیجه همدلی و همراهی همه مسئولان شهرستان است و با این شرایط قطعاً افق روشنی پیش روی شهر و سراب گیان خواهد بود.

بهرام‌نیا تأکید کرد: استاندار محترم همدان نگاه ویژه‌ایی به بحث گردشگری دارند و در این زمینه هدفمند کار می‌کنند و به سراب‌های نهاوند تأکید ویژه دارند که امیدواریم با این نگاه ویژه استانی و شهرستانی به بحث گردشگری و همدلی و همراهی مسئولان شهرستان شاهد توسعه و رونق گردشگری در شهرستان نهاوند باشیم.

وی گفت: اعتبار لازم برای ساماندهی جاده نهاوند تا سراب گیان به طول ۱۷ و نیم کیلومتر تأمین شده است و این پروژه دو بار به مناقصه گذاشته شده است که به خاطر شرایط فعلی کشور و نوسانات قیمت‌ها تاکنون هیچ پیمانکاری در این مناقصه‌ها شرکت نکرده است.

بهرام‌نیا اظهار داشت: همچنین با دستور ویژه وزیر بهداشت و درمان و پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام دادم درمانگاه شهر گیان به صورت شبانه‌روزی خواهد شد و مشکلات این درمانگاه حل می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان و شهرستان نگاه ویژه‌ایی به شهر گیان و سراب‌های شهرستان دارند که ضرورت دارد با استفاده از این فرصت و همدلی در شهرستان زیرساخت‌های لازم را برای گردشگران در این سراب‌ها ایجاد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار