هیچ مسئول و فردی حق تخریب مسئولین و دولت های قبلی را ندارد

امام جمعه شبسترگفت:هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول 36 سال برای مردم است
کد خبر: ۸۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 22 August 2015

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از شبستر نیوزحجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با تبریک دهه کرامت گفت:امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نمونه و الگویی کامل برای مردم نظام جمهوری اسلامی هستند و اگرقدر و ارزششان را بدانیم ،از کرامت هایشان بهره مند خواهیم شد.

وی در ادامه اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی با بهره مندی از کرامات ائمه باید از نظر علمی،معنوی،معرفتی و صنعتی به عنوان الگو برای کل دنیا شناخته شود.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد و سالروز تخریب مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها افزود:مسجدالاقصی از نظر دینی و تاریخی یکی از مساجد مهم می باشد و صهیونیست ها از اول برخلاف دین اسلام عمل کرده و به مقدسات و اهل بیت(ع) هتک حرمت کرده اند.

محمدزاده تصریح کرد:اهمیت مسجد در اسلام بالا می باشد و مساجد سنگر اسلام و مرکز تربیتی و پایگاه اصلی اسلام  برای مقابله با شیطنت ها و توطئه های دشمنان است و مسئولین و مردم باید دقت و توجه کنند که مهم تر از بحث های عمرانی مساجد این است که با حضور پرشور مردم ،برنامه های متنوع تربیتی،اخلاقی،معارف و تمامی مسائلی که مورد نیاز مسلمانان است برگزار شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت:بعداز مذاکرات نیز آمریکا به زیاده خواهی های خود ادامه داده است و این مذاکرات به این معنا نیست که ایران با استکبار جهانی و آمریکا آشتی کرده است و جنایت های مختلف آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۶ سال و قبل از آن فراموش نشده و تا زمانی که خوی تجاوزگری در آمریکا و استکبار جهانی وجود دارد دشمنی مان با آمریکا ادامه دارد.

 

امام جمعه شبستر با گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد:این هفته بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۶ سال برای مردم است و مسئولین باید در کنار معرفی خدمات به نواقصات موجود توجه کرده و با همکاری مردم به دنبال حل مشکلات شوند.

وی خاطرنشان کرد:هیچ مسئول و فردی حق تخریب مسئولین و دولت های قبلی را نداشته و نباید به دنبال بیان عیب برنامه های دولت های قبل بود چرا که مردم در این کشور زندگی می کنند و خدمات دولت ها در جامعه محفوظ می باشد.

خطیب جمعه شبستر در پایان از مسئولین خواست به اشتغال و مسائل جوانان و شبهات توجه کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار