پروژه‌ ساری‌سو و انتظاری که 9ساله می‌شود

اجرای پروژه مجتمع گردشگری و آب درمانی ساری سو (طلایه داران ) در شهر ستان سرعین پس از گذشت نزدیک به 9 سال همچنان از سوی مجری پروژه بلاتکلیف رها شده و مردم در انتظار تکمیل آن هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 06 September 2015

 به گزارش ایرنا، معاون امورعرانی استاندار اردبیل، گفت: این پروژه در سال 86 برای اجرا از سوی شرکت توسعه گردشگری ایران به شرکت طلایه داران آباد گر واگذار شده اما پس از گذشت نزدیک به 9 سال تقریبا بلاتکلیف رها شده است .
علی آذرنژاد افزود: نیمه کاره رها شدن این پروژه از سوی شرکت مجری بدون ارایه دلیل قانع کننده بوده و شرکت طلایه داران آبادگر باید در زمینه طولانی شدن روند آن به مردم و مسولان پاسخگو باشد.
وی بیان کرد: این پروژه که با تعطیلی و تخریب دو آبگرم ساری سو و قره سو اجرایی شده تا کنون تنها منجر به ایجاد یک استخر شده و هتل ، آب گرم دوم و اماکن اقامتی و گردشگری دیگر آن تاکنون اجریی نشده است .
آذرنژاد از شرکت توسعه گردشگری ایران خواست تا مصرانه پیگیر این پروژه بوده با روشن کردن تکلیف آن شرکت مجری را برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه تحت فشار قرار دهد.
در پاییز پارسال نیز مجید خدابخش استاندار اردبیل در نشست با مسوولان شرکت توسعه گردشگری ایران در اردبیل بر فعال سازی این پروژه تاکید کرده بود .
پروژه طلایه داران با تخریب دو آبگرم معدنی "ساری سو” و "قره سو” با 300 میلیارد ریال اعتبار در سال 86 شروع شد و قرار بود این پروژه گردشگری در مدت دو سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار