معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبر داد:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت و ارزیابی ادارات شهرستانها و مناطق در بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 30 March 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در جلسه بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد بعد از تعطيلات نوروزي گفت: حضوری شدن مدارس مورد تاکید رئیس جمهور ومطالبه عمومی است که وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای جهت بازگشايي پرشور و بانشاط دانش آموزان در مدارس تمهیدات لازم را اندیشه است.

وی از اعزام ۱۳ گروه ارزیابی در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه جهت ارزیابی فعالیتهای ادارات در زمینه بازگشایی حضوری مدارس خبر داد و گفت: حضور همه دانش آموزان از ۱۴ فروردین در مدارس الزامی است و همه عوامل اجرایی و معلمان آماده استقبال از دانش‌ اموزان هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ در پایان گزارش ارزيابي کارشناسان اداره کل از شهرستانها و مناطق در شورای معاونين بررسی خواهد شد .

جمالی افزود: آموزش حضوری همه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین به شرایط قبل از کرونا بر می گردد و هیچ گونه استثنایی دیگر وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیده فاطمه عوض زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
من میخوام در ازمون شرکت کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار