در پی برودت هوا، فعالیت آموزشی بعضی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های استان گلستان در روز دوشنبه هفتم اسفند ۱۴۰۲ غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 25 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، مدارس استان گلستان فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ در برخی مناطق به صورت غیرحضوری و مجازی است، اسامی بخش‌هایی که مدارس آنها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود به شرح ذیل است:

شهرستان آزادشهر: در بخش چشمه ساران از پادگان نوده به بالا بغیر از روستاهای سوسرا و سرای محمد حسین

شهرستان علی‌آبادکتول: مدارس روستاهای دهنه زرین گل، خاک پیرزن، شیرین آباد، سیاه رودبار و میان رستاق

شهرستان رامیان مدارس: ۱_ شهید دیالمه کشکک ۲_ ایثار ویرو ۳_ ایمان ویرو ۴_ شهید نصیری رضی ۵_ خواجه نصیرالدین الهادی ۶_ میرزا کوچک خان پاقلعه ۷_ حمزه قورچای

شهرستان گالیکش: مدارس روستای قوشه چشمه و کندس کوه و سیجان

شهرستان گرگان: فقط مدارس روستاهای شاهکوه و زیارت

شهرستان کردکوی: فقط مدارس روستای حاجی‌آباد

شهرستان مینودشت: محورهای ذکر شده فعالیت خود را ساعت ۹ صبح به صورت حضوری آغازخواهند کرد: ۱- محور دوزین از روستای تاشده به بالا ۲- محور قلعه قافه از جنگل تنگه به بعد ۳- محور باقرآباد از جنگل باقرآباد به بعد ۴- محور نرماب از آرام نرو بالا به بعد و باقی مدارس به صورت عادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا فعالیت مدارس و مراکزی آموزشی شهرستان‌هایی که اعلام شد به صورت مجازی بوده و باقی مدارس به صورت عادی و حضوری انجام می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان،آق‌قلا، کلاله، گنبدکاووس و مراوه‌تپه به صورت حضوری و عادی انجام می‌شود و فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهر گرگان به صورت عادی و حضوری انجام می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار