رزمایش «یاوران ولایت» با حضور گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه گچساران در محل اردوگاه قدس دشت آبدالان این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 12 November 2015
رزمایش «یاوران ولایت» با حضور گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه گچساران در محل اردوگاه قدس دشت آبدالان این شهرستان آغاز شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،رزمایش «یاوران ولایت » در محل محل اردوگاه قدس دشت آبدالان امروز با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه گچساران آغاز شد.
حفظ انسجام گردان‌های بسیج‌، انجام عملیات تاکتیک‌های آموزشی، ارتقای آمادگی‌های دفاعی، امنیتی و معنوی، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی و در نهایت اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
در این رزمایش عملیات دفاع از کوی و برزن،ایست و بازرسی ،سازماندهی،رزم شبانه ،ستون کشی،همچنین تاکتیک‌های عملیاتی کمین و ضد کمین، مقابله با اغتشاشات  و ناآرامی ها، عملیات ضد هلی برن، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم توسط بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه گچساران انجام خواهد گرفت.
رزمایش «یاوران ولایت» با شعار تحکیم بیعت با رهبری و تجدید میثاق با شهداء و با هدف ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان در روزهای پنجشنبه وجمعه هفته جاری 21 و 22 آبان ماه در محل اردوگاه قدس دشت آبدالان این شهرستان در حال برگزاری است.
گفتنی است رزمایش گردان های بیت المقدس به طور همزمان در نواحی گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار