مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت که یک شرکت خدمات مسافرتی گرگان، پس از طی مراحل لازم موفق به دریافت گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت شد.
کد خبر: ۲۳۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۰ 18 May 2016
ابراهیم کریمی عصر سه شنبه  اعلام کرد که مستعد بودن شرایط آب و هوایی استان گلستان برای مداوای برخی از بیماری ها می تواند مقصد سرمایه گذاران بسیاری در بخش گردشگری سلامت باشد.
به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایرنا به گفته وی از سوی دیگر گلستان به دلیل شرایط جغرافیایی و جوی مساعد، همسایگی با کشورهای آسیای میانه مقصد خوبی برای توسعه گردشگری سلامت است.
کریمی تصریح کرد: در این راستا پس از بررسی درخواست و تکمیل پرونده 4 شرکت متقاضی دریافت گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت، شرکت خدمات مسافرتی گرگان تور به مدیر عاملی عباس بسطامی ، پس از طی مراحل لازم موفق به دریافت گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت شد.
وی اضافه کرد: دارندگان این گواهینامه مجاز هستند نسبت به ارایه هرگونه خدمات گردشگری اعم از اخذ روادید، برنامه ریزی سفر، برگزاری تورهای سلامت و هماهنگی با مراکز درمانی برای گردشگرانی که با هدف دریافت خدمات سلامت و درمانی سفر می کنند ،اقدام نمایند. دفاتری که گواهینامه حرفه ای موضوع این شیوه نامه را اخذ کرده اند به مراکز درمانی وسلامت جهت ارایه خدمات سفر معرفی خواهند شد.
کریمی افزود: دارندگان این گواهینامه می توانند به اطلاع رسانی، بازاریابی وتبلیغات در داخل وخارج از کشور درچهارچوب قوانین و مقررات سازمان نظام پزشکی برای جذب گردشگران سلامت اقدام کنند و موظف به معرفی نماینده مستقر ورسمی درکشور بازار هدف هستند.
وی ساماندهی گردشگری سلامت را تلاشی در جهت توسعه ورونق صنعت گردشگری استان گلستان و رونق اقتصادی منطقه بیان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار