مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: از مجموع ۶۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی روستایی گنبد کاووس،۴۰۰ کیلومتر تاکنون آسفالت شده است.
کد خبر: ۲۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 26 May 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: از مجموع ۶۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی روستایی گنبد کاووس،۴۰۰ کیلومتر تاکنون آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، ابراهیم مبارک‌قدم ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستایی گنبدکاووس اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس 600 کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی روستایی دارد که تاکنون 400  کیلومتر آسفالت شده و در مجموع 67 درصد از راه‌های روستایی گنبدکاووس تاکنون آسفالت شده که از متوسط آسفالت راه‌های روستایی استان بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه اولویت امسال این اداره کل، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، افزود: در سال جدید تلاش بر آن است که همه روستاهای بالای 50 خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار باشند.

مبارک‌قدم همچنین از تحقق 92 درصدی طرح‌های مسکن مهر در حوزه شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: از 5 هزار و77 واحد مسکن مهر که به صورت دولتی و خودمالکی در شهرستان گنبدکاووس تعریف شده بود، تعداد 400 واحد نیمه تمام است که در 6 ماه آینده به بهره‌‍برداری می‌رسد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از اجرای طرح آسفالت الیافی یا SMA به طول 30 کیلومتر در محور گنبدکاووس به مینودشت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح 4 میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: این  نوع آسفالت در 2 سال گذشته در مسیری به طول 5 کیلومتر و به صورت آزمایشی در محور گنبدکاووس به مینودشت اجرا شده بود.

مبارک قدم درباره ویژگی‌های این نوع آسفالت گفت: دوام آن نسبت به آسفالت معمولی بیشتر است و در زمان بارندگی سطح اصطحکاک قابل قبولی دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: آسفالت الیافی یا SMA تاکنون در استان‌های خراسان و اصفهان اجرا شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار