آمار طلاق در گلستان طی دو ماه اول سال 1395 افزایش یافته است. به طور متوسط نرخ خام ولادت در سال 1394 در گلستان 22.8 در هزار بوده و این رقم در کشور 19.7 است.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 28 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن وفایی صبح امروز در همایش روز ملی جمعیت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آمار طلاق در گلستان طی دو ماه اول سال 1395 افزایش یافته است.

وی درخصوص وقایع ثبت شده چهارگانه استان گلستان، افزود: به طور متوسط نرخ خام ولادت در سال 1394 در گلستان 22.8 در هزار بوده و این رقم در کشور 19.7 است.

مدیرکل ثبت‎احوال گلستان گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت و موقعیت جغرافیایی نرخ ولادت در گلستان 15.4 در هزار لغایت 30 در هزار متغیر بوده و به طور متوسط 22.8 در هزار است.

وفایی با اشاره به اینکه آمار وفات در گلستان 4.7 در هزار است، خاطرنشان کرد: این آمار در سطح کشور به 5.7 در هزار رسیده است.

مدیرکل ثبت ‎احوال گلستان با بیان اینکه نرخ خام ازدواج در گلستان و کشور برابر است، یادآور شد: آمار خام ازدواج در کشور و استان 9.3 در هزار است.  

وی با بیان اینکه نرخ خام طلاق در سطح گلستان 2.1 در هزار است، ابراز داشت: آمار خام طلاق در کشور 1.7 در هزار است.

وفایی اظهار کرد: ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویت، تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی از مهمترین وظایف و ماموریت‎های ثبت احوال است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار