مدیرکل امور مالیاتی گلستان:
در اجرای تبصره‌ی پنج ماده‌ی 100 قانون مالیات‎های مستقیم، صاحبان مشاغل که اقدام به تسلیم اظهارنامه مالیاتی به‌صورت توافقی می‎کنند می‎توانند مالیات سال 1394 را همانند مالیات سال 1393 بدون هیچ‎گونه افزایشی قبول و پرداخت کنند.
کد خبر: ۲۴۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 12 June 2016
علی‌اصغر هزارجریبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به این‌که آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1394 روز دوشنبه 31 خرداد ماه 1395 است صاحبان محترم مشاغل می‎توانند اظهارنامه مالیاتی خود را بر اساس فعالیت شغلی و مدارک تکمیل و در مهلت مقرر قانونی به‌صورت الکترونیکی تسلیم کنند.
وی تصریح کرد: مؤدیان مالیاتی باید با مراجعه به پایگاه عملیات الکترونیک سازمان به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به دریافت نرم‎افزار الکترونیکی، ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی و راهنمای مربوط اقدام و پس از تکمیل فرم اظهارنامه و ارسال اطلاعات به سازمان امور مالیاتی کشور، کد رهگیری را دریافت کنند.
هزارجریبی بیان کرد: نیازی به چاپ و ارائه‌ی نسخه‌ی کاغذی اظهارنامه به واحدهای مالیاتی نیست.

تسلیم اظهارنامه‌ی مالیاتی مشمول معافیت مالیاتی خواهد شد
مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان این‌که تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشمول معافیت مالیاتی خواهد شد، گفت: درآمد سالانه‌ی مشمول مالیات صاحبان مشاغل که اظهارنامه مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم کنند برای عملکرد سال 1394 تا میزان 138 میلیون ریال از مالیات معاف و مازاد آن به نرخ 131 قانون مالیات‎های مستقیم مشمول مالیات خواهد بود.
هزارجریبی ادامه داد: در اجرای تبصره‌ی پنج ماده‌ی 100 قانون مالیات‎های مستقیم، صاحبان مشاغل که اقدام به تسلیم اظهارنامه مالیاتی به‌صورت توافقی می‎کنند می‎توانند مالیات سال 1394 را همانند مالیات سال 1393 بدون هیچ‎گونه افزایشی قبول و پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: آن دسته از مؤدیان محترم که در راستای توافق با اتحادیه‎ها اقدام به تسلیم اظهارنامه توافقی می‎کنند در صورت لزوم می‎توانند 40 درصد از مالیات را  نقد و الباقی را طی چهار قسط مساوی حداکثر تا پایان مهر ماه پرداخت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار