در راستای اجرای طرح همای رحمت و ارتقای امنیت غذایی قشرهای آسیب‌پذیر و نیازمندان تا روز پانزدهم ماه مبارک رمضان یک‌ هزار و 664 سبد غذایی در سطح استان گلستان توزیع شد.
کد خبر: ۲۵۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 23 June 2016
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از توزیع یک‌ هزار و ۶۶۴ سبد غذایی تا نیمه‌ی ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان خبر داد.
حسین احمدی اظهارکرد: ‌در راستای اجرای طرح همای رحمت و ارتقای امنیت غذایی قشرهای آسیب‌پذیر و نیازمندان تا روز پانزدهم ماه مبارک رمضان یک‌ هزار و 664 سبد غذایی در سطح استان گلستان توزیع شد.
وی افزود: طرح همای رحمت با تأسی از سیره‌ی والای حضرت علی(ع) با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیران برای دستگیری از نیازمندان کم‌برخوردار در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در طرح همای رحمت سبدهای غذایی در قالب اقلام مورد نیاز از جمله برنج، روغن، چای، حبوبات، قند، شکر، خرما، ماکارونی، رب و پنیر به ارزش یک میلیون ریال در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان هم‌چنین از اطعام 17 و 370 نفر در ماه رمضان در استان گلستان خبر داد و افزود: در قالب سفره‌های مهربانی، 92 سفره توسط خیرین و خانه‌ی داوطلبی در راستای اطعام نیازمندان استان برپا شد.
احمدی گفت: نیازمندان و محرومان جامعه، بیماران صعب‌العلاج و زنان بی‌سرپرست جامعه‌ی هدف این طرح هستند.
وی افزود: طرح ملی همای رحمت همه‌ساله در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به افراد آسیب‌پذیر با توزیع سبدهای غذایی و پهن کردن سفره‌های رحمت در میان قشرهای محرومِ از قبل شناسایی شده با همت داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار