علی اکبر شاهینی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصدی کمربندی شهرستان گالیکش در شرق استان از زمان بهره‌برداری آن در هفته‌ی دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 25 June 2016
مدیرساخت و توسعه‌ی راه‌های راه وشهرسازی استان گلستان گفت: پروژه‌ی ملی کمربندی گالیکش در شرق استان گلستان هفته‌ی دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
علی اکبرشاهینی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصدی کمربندی شهرستان گالیکش در شرق استان از زمان بهره‌برداری آن در هفته‌ی دولت امسال خبر داد.
وی افزود: این پروژه که در حیطه‌ی وظایف شهرداری گالیکش قرار دارد هم‌اکنون با مساعدت و تأمین اعتبار از سوی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان مانند مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده‌ی مجری کل در استان در دو باند شمالی و جنوبی در حال احداث است.
مدیر ساخت و توسعه‌ی راه‌های راه وشهرسازی استان گلستان ، طول این پروژه ملی را 3 کیلومتر و 750 متر اعلام کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت باندهای شمالی و جنوبی آن توسط نماینده‌ی مجری کل در استان و بتن RCC که نوعی بتن غلتکی از انواع بتن‌های نوین است و هم‌چنین رفوژ میانی و جدول و آسفالت لایه‌ی نهایی آن توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان انجام شده است.
شاهینی ادامه داد: اعتبار صرف شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای اقدامات مرتبط بالغ بر 52 میلیارد و 679 میلیون ریال از محل منابع سازمان راهداری و استانی بوده که طی دو قرارداد پیمانکاری به اجرا درآمده است.
وی یادآور شد: این کمربندی از ابتدای شهر گالیکش تا انتهای آن امتداد دارد و به شکل دو باند رفت‌وبرگشت جداشده با رفوژ وسط است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار