با توجه به کاهش شدید آب‌دهی چاه‌های موجود در استان، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده خرید آب از بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۲۶۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 22 July 2016
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: با توجه به کاهش شدید آب‌دهی چاه‌های موجود در استان، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده خرید آب از بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.
مهدی شکیبافر ظهر دیروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط انتقال از تأسیسات آب شیرین‌کن نیاز آباد به روستاهای منطقه‌ی گمیشان اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های تأمین آب و کاهش شدید آب‌دهی چاه‌های موجود در سطح استان گلستان، براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد برای جبران بخشی از این کمبودها خرید آب از بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: یکی از این طرح‌ها استفاده از آب تصفیه شده تأسیسات آب شیرین‌کن نیازآباد برای روستاهای تحت پوشش شهرستان گمیشان و بندرترکمن است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان تصریح کرد: در این راستا اجرای خط پمپاژ به طول 4 هزار و 600 متر از تأسیسات آب شیرین‌کن تا خطوط انتقال روستاها با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: این طرح‌ روستاهای، توماچلر چارقلی، چارقلی، خواجه نفس، دهنه 1 و 2، قرمسه، قره کیله، گامیشلی خواجه نفس، چاپاقلی و صیدآباد را با جمعیتی بالغ بر 16 هزار و 194 نفر تحت پوشش قرار می‌دهد.
شکیبافر با اشاره به این‌که این مرکز با دبی 22 لیتر بر ثانیه افتتاح می‌شود، گفت: با افتتاح این طرح 2 هزار متر مربع بر ظرفیت مجتمع آبرسانی شهدا که روستاهای شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزوده می‌شود.

فیروزی فرماندار بندرترکمن نیز در این مراسم گفت: با بهره برداری از این طرح مشکلات کمبود آب در روستاهای شهرستان گمیشان برطرف می شود و مردم دیگر دغدغه کمبود آب شرب نخواهند داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار