انتقاد یک مدرس دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی گلستان
"محمد رضا ایزد" مدرس دانشگاه و فعال سیاسی اجتماعی با سابقه گلستانی در یادداشتی خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشگی گلستان از خلف وعده این دانشگاه در ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در شهر جلین انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۸۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 18 August 2016
"محمد رضا ایزد" مدرس دانشگاه و فعال سیاسی اجتماعی با سابقه گلستانی در یادداشتی از خلف وعده دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ساخت بیمارستان هزار  تختخوابی در زمین اهدایی مردم شهر جلین انتقاد کرد.

در این یادداشت که در اختیار تابناک گلستان قرار گرفته است، آمده است: در راستای احداث بیمارستان هزار تختخوابی در دولت قبل ، جناب آقای دکتر سمنانی ریاست محترم وقت دانشگاه علوم پزشکی گلستان درخواست زمین اهدائی برای احداث این پروژه استانی و ملی را اعلام و پس از گذشت مدتی که کسی در اختیار نگذاشت، مردم ایثارگر شهر جلین با اهداء فیش حج تمتع ، زمین هکتاری کشاورزی ، اهداء طلا توسط خانم ها و پرداخت میلیونی توسط کارمندان و مغازه داران و .... در یک جهاد مالی ، مقدار 12 هکتار زمین به مبلغ سه میلیارد تومان تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند. 

در ادامه این یادداشت می خوانیم: پس از ایشان ، جناب آقای دکتر عباسی ریاست محترم دانشگاه بر انجام پروژه بیمارستان در زمین مورد نظر موافقت کردند و ضمن تقدیر از مردم جلین بر تایید جایابی توسط کارشناسان ، ابراز رضایت نمودند. سپس جناب آقای دکتر ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شدند و هیئت پیگیری زمین بیمارستان شهر جلین  ، موضوع را با ایشان مطرح و دکتر ریاحی نظر نهائی را مشروط به بازدید و تائید کارشناسان نمودند و در روزی که قصد عزیمت به گنبد را داشتند و در حین عبور ، از زمین مذکور که در 2/5 کیلومتری گرگان قرار دارد، و بر این مکان برا ساخت بیمارستان صحه گذاشتند.

ایزد در ادامه یادداشت خود نوشته است: با گذشت زمان و دخالت افراد ذینفوذ و تغییر نگرش و اعمال نظر بعضی ها ، اکنون دکتر ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان معتقد است که پروژه بیمارستان باید در شمال یا غرب گرگان احداث شود . مردم شریف و ایثارگر شهر جلین متعجب و ناراحت از خلف وعده ایشان ، این سوال ساده را می پرسند و پاسخی ساده نیز طلب می کنند که، آیا دانشگاه علوم پزشکی برای تهیه زمین از مردم جلین درخواست کرد که زمین اهداء کنند یا مردم شهر جلین اصرار دارند دانشگاه بیمارستان را در زمین آنان احداث نماید ؟ 

در ادامه می خوانیم:  آیا آن زمان که دانشگاه اصرار بر تهیه زمین توسط مردم جلین برای برگشت نخوردن این پروژه داشت ، آیا مکان دیگری هم دیگران در اختیار گذاشته بودند ؟ . 
بدیهی است که هم دانشگاه از مردم جلین درخواست نمود و هم مکانی دیگر وجود نداشت. حال آیا اخلاقی است پاسخ ایثارگری مردم را با بی اعتنائی و خلف وعده بدهید ؟ 

 در بخش پایانی یادداشت این مدرس دانشگاه آمده است:  عقلانیت حکم می کند شما که نماینده دولتی هستید که برجام را از طریق دیپلماسی فعال با قدرت های دنیا به پیش برد ، شما هم با مردم ایثار گر شهر جلین وارد گفتگو و مدارا بشوید تا هزینه های رویگردانی شما از گفتگو و اقناع کردن مردم به حداقل برسد . گره ای که با دست باز می شود ، درست نیست که با دندان باز شود . اگر از جنس دولت تدبیر و امید هستید ، پیشنهاد می شود از طریق گفتگو و تعامل با مردم و اقناع آنان ، هرچه سریعتر به یک توافق برد -- برد دست یابید . 
مردم باگذشت شهر جلین ، مردم فرهیخته ای هستند و سره را از ناسره خوب تشخیص میدهند. لذا منتظر حضور شما در میان خود هستند تا از طریق گفتگو به نتیجه مطلوب برسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی اکبر ایزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
ممنون از آقای ایزد که حرف دل مردم شهر جلین را زدن

آقای دکتر ما میدونیم این نظر شخصی شما نیست چرا که اگر چنین بود همان روز با محل مذکور موافقت نمیکردی

پس بهتره یخورده روشنگری کنید و بین این کار دو سر برد یا دو سر باخت شما قسمت مثبت آنرا انتخاب کنید و آینده خودتون رو دستخوش این تصمیم نادرستتان نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
سلام ضمن تا بيد مطالب فوق انتظار مردم إز يك مسؤول انهم دانشگاه اينست به وعد ه آش عمل كند ؟؟
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
اين آقايون واسه اينكه پروژه رو به سمت شهرشان (البته روستا) ببرند زمين و زمان را به هم بافتن كه در حقشان جفا شده!!
در صورتي كه چنين نيست اولا نياز يك شهر بسيار كوچكي چون جلين هزار تخت نيست.
ثانيا اون زمين شرايط لازم و فني را نداشته!
اصرا دوستان هم فقط جنبه قوم گرايي و بخشي نگري دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار