کد خبر: ۲۸۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 29 August 2016
دبستان ۶ کلاسه‌ی خیرنیک‌اندیش حاج محمدعلی دیلمی در روستای محمدآبادکتول با حضور دکتر سامانی معاون پارلمانی وزیر کشور، تجری مفرد فرماندارعلی آباد، دکتر قره‌خانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، مهندس مخدومی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان، صالح‌آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آبادکتول و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

دکتر سامانی معاون پارلمانی وزیر کشور با گرامیداشت مقام دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر اظهار داشت: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور پایمردی این شهیدان والامقام است که با تلاش در عرصه‌ی خدمت‌گزاری توانستند خاطره ارزشمندی از خود به یادگار گذارند.

احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه مدرسه روستای محمدآبادکتول به علت فرسوده بودن بنا از استحکام برخوردار نبود و خطراتی دانش‌آموزان را تهدید می‌کرد با کمک خیر مدرسه‌ساز حاج محمدعلی دیلمی و با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان صورت گرفت و در ششمین روز هفته‌ی دولت افتتاح گردید.

دکتر اسداله قره خانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشكر از حضور گرم دكتر ساماني معاون پارلماني وزير كشور و قدردانی از زحمات خیر مدرسه‌ساز حاج محمدعلی دیلمی و همسر محترمه ایشان خانم محمدی خاطر نشان کرد: فرهنگ مدرسه سازی و نوع دوستی در حال گسترش است و یکی از اساس و پایه‌های انقلاب اسلامی تحول در انسانها است که این تحول با تربیت و آموزش حاصل می‌شود.

قره‌خانی افزود:‌ آموزش، یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای جامعه بوده و باید با تلاش بیشتر خیرین و مسئولین روند مدرسه‌سازی با توجه به نیاز منطقه همچنان ادامه داشته باشد و با مدیریت درست و برنامه ریزی خوب بستری مناسب برای آینده‌سازان فردا در شهرستان را فراهم نمائیم.

گفتنی است افتتاح این دبستان توسط دکتر سامانی معاون پارلمانی وزیر کشور صورت گرفت.

شایان ذکراست مساحت این دبستان 350 مترمربع دارای 6 کلاس با اعتباری بالغ بر700 میلیون تومان که 200 میلیون توسط خیرین هزینه شده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار