کد خبر: ۲۸۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 30 August 2016
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر و خدمات آنان به مردم و نظام، تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنربهترین الگو برای خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگارایرنا، سیدعلی میرباقری روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر علاوه براینکه پرچم داران خدمت صادقانه به مردم بودند، در حفظ وتداوم انقلاب اسلامی ومقابله با منافقان به عنوان جلوداران وپیشتازان گروه مخلصی بودند که ماندگار شدند.
وی افزود: خداوند پاداش این بندگان پاک و خالص خود را با شهادت به آنها داد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تاکید کرد: این دو شهید همانگونه که در سنگر تعلیم و تربیت با هم بودند؛ خداوند آنها را در کار اجرایی و خدمت به مردم هم در کنار هم قراردارد و با شهادتشان آنها را جاودانه کرد.
میرباقری، فرصت خدمت را یک نعمت دانست و گفت: ما به عنوان کارمند دولت، خودرا مورد ارزیابی قرار دهیم که در چه ترازی از خدمت به مردم قرار گرفته ایم و در این راستا چقدر از خلوص و معنویت شهیدان رجایی و باهنر را در مسیر کار وتلاش خود قرار داده ایم.
وی در ادامه نگرش و دیدگاه مقام معظم رهبری درموضوع اقتصاد را مورد تاکید قرار داد وگفت : براساس این نگاه، اقتصاد پویا و سازنده علاوه بر توسعه و پیشرفت کشور، برای مردم اشتغال ایجاد می کند که این امر زمینه حل بسیاری از مشکلات را فراهم می نماید. 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته در این دولت، نرخ بیکاری در استان گلستان از 13/8 درصد به 11/8 درصد رسیده است.
دراین آیین که در مسجد جامع کلاله برگزار شد ، ائمه جمعه تشیع و تسنن ، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی همچنین قشرهای مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان کلاله با افزون بر 110هزار نفر جمعیت، در شرق استان گلستان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار