کد خبر: ۲۸۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 30 August 2016
مخزن 230 متر مکعبی آب شرب روستای شش آب به عنوان یکی از 21 پروژه حوزه اقتصاد مقاومتی آب و فاضلاب روستایی استان به صورت نمادین توسط  دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت متمرکز و پخش مستقیم از شبکه خبر سیما و ارتباط مستقیم با 4 استان اصفهان، قم، گلستان و چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

مهندس صادقلو فرماندار در این مراسم با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه تامین آب روستاها صورت گرفته گفت: در دولت یازدهم بیش از 10 میلیارد تومان جهت تامین آب شرب روستاهای شهرستان رامیان هزینه شده و جهت تامین زیرساختهای آب شرب روستایی اقدامات و پروژه هایی از جمله ایجاد تصفیه خانه مجتمع شهید رجایی، آبرسانی به روستای الله آباد، احداث مخازن آب ، نوسازی شبکه آب شرب روستاهای شیرآباد ،نقی آباد – دارکلاته و ... صورت گرفته و  احداث مخزن آب رضاآباد و حفر و تجهیز چاه تاتارعلیا، حفر چاه روستای حسین آباد قربانی، نوسازی شبکه آب شرب روستای لاله باغ و پاقلعه در دستور کار سالجاری آب و فاضلاب روستایی می باشد.

در ادامه مهندس پیش قدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشی از وضعیت اعتبارات در سه ساله دولت تدبیر و امید و همچنین اولویت های عمرانی دولت و نیز مطالبی در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدامات صورت گرفته و پیش روی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار