معاون اجرایی رئیس جمهوری در شورای اداری استان؛
معاون اجرابی رئیس جمهوری با تاکید بر گزارشگری و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات دولت به مردم اظهار کرد: باید با مردم صادق باشیم، چراکه امید و اعتماد مردم دارایی ماست و جلوگیری از کاشت بذر یاس در جامعه مهم است.
کد خبر: ۲۹۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 21 September 2016
دکتر محمد شریعتمداری در جلسه شورای اداری استان که با حضور هیاتی از نهاد ریاست جمهوری، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: کشور نیاز به اشتغال در سطوح خرد دارد و ایجاد اشتغال و فعالیت های زودبازده در یک سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی از مدیران ارشد استان خواست نظر سنجی از مخاطبان و نخبگان را مورد توجه قرار دهند و یادآور شد: به گزارشات رسمی دستگاهی بسنده نکنید بلکه از نظرات واقعی مردم از وضع زندگی شان استفاده کنید و آن را در اقدامات مورد توجه قرار دهید.

معاون اجرایی رئیس جمهوری ادامه داد: انجام نظارت عینی بر اجرای طرح ها کمک بیشتری برای رسیدن به اهداف دولت تدبیر و امید خواهد کرد.

دکترشریعتمداری بر اولویت بندی اجرای طرح ها در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم و شتاب در بهره برداری از آنها نیز تاکید کرد و گفت: همه مدیران دستگاه ها در استان ها حتما طرح های اولویت دار تاثیرگذار در زندگی مردم و قابل بهره برداری تا پایان سال را انتخاب کرده و مورد پیگیری قرار دهند.

وی با بیان این که نظر واقعی مردم برای دولت تدبیر و امید مهم است، افزود: شما مدیران از نزدیک در جریان رضایتمندی مردم باشید و فقط به گزارش یک دستگاه در این خصوص اکتفا نکنید.

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: در یکسال باقی مانده از عمر این دولت اجرای طرح ها از جمله تکاپو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارائه تسهیلات معاونت توسعه روستایی در حمایت از کارآفرینان روستایی، خوداشتغالی کمیته امداد باید در حوزه ایجاد اشتغال خرد در کشور مورد توجه و عمل بیش از گذشته قرارگیرد.

دکتر شریعتمداری گفت: برای اجرای مصوبه های سفر دولت تدبیر و امید به گلستان شامل 121طرح و با 631 میلیارد تومان ،در مجموع با توزیع اوراق مشارکت تاکنون افزون بر 60 درصد اعتبار تخصیص یافته است.

وی افزود: اجرای برخی از مصوبه ها از جمله ایجاد راه آهن گرگان - مشهد در مرحله پیگیری فاینانس و اجرای زهکشی 22 هزارهکتار از زمین های کشاورزی برای تامین آب زراعی نیز در دست پیگیری است.

به گفته وی؛ اکنون در سطح 5 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان گلستان اجرای طرح زهکشی آماده شده و تا پایان سال 96 اجرای این طرح به 10 هزار هکتار خواهد رسید.

همچنین در جلسه شورای اداری استان دکتر صادقلو استاندار گلستان تغییرات شاخص ها از ابتدای فعالیت دولت تا به امروز را ملموس دانست و افزود: مدیران استان برای خدمت رسانی به مردم از تمام توان خود بهره برده اند و بر این باوریم که استان آینده ای روشن دارد.

لازم به ذکر است در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اظهار کرد:از ابتدای انقلاب تاکنون در جریان فعالیت دولت ها بوده ام اما باید اذعان کنم از فعالیتی که دولت تدبیر و امید دارد انسان احساس برنامه و نظام مندی می کند.

آیت الله نورمفیدی ضمن تشکر از دولت دکتر روحانی تصریح کرد: فرستادن وزیران به استان ها و قرار دادن وزیر معین برای هر استان را اقدامی بسیار خوبی است و باعث می شود مسائل و مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و به دولت در کوتاه ترین زمان ممکن منتقل شود.

وی یادآور شد:حل مشکلات اقتصادی در جامعه به ویژه وجود رکود کار ساده ای نیست و نیازمند زمان است.

امام جمعه گرگان گفت: اعتقاد دارم دولت همه کارها را به تنهایی نمی تواند انجام دهد و این که بنشینیم و توقع داشته باشیم همه مشکلات را دولتمردان حل کنند فرهنگی ناصحیح است هرچند متاسفانه امروز گرفتار این فرهنگ در جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و مشکلات استان گلستان اشاره کرد و گفت: برای تحقق وعده های رئیس جمهور به مردم منطقه باید تلاش بیشتری شود به ویژه در ارتباط با اجرایی شدن طرح گردشگری جزیره آشوراده که در واقع کلید توسعه گلستان است.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان گلستانی حاضر در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش از حوزه انتخابیه خود به بیان مشکلات و دغدغه های استان با معاون اجرایی رییس جمهوری و هیات همراه پرداختند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار