معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس:
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه امسال اعتبارات عمرانی این شهرستان مبلغ 520 میلیارد ریال است، گفت: این اعتبارات در مقایسه با اعتبار 360 میلیارد ریال پارسال، 44 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۲۹۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 21 September 2016
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه امسال اعتبارات عمرانی این شهرستان مبلغ 520 میلیارد ریال است، گفت: این اعتبارات در مقایسه با اعتبار 360 میلیارد ریال پارسال، 44 درصد افزایش نشان می دهد.

احمد دستمرد در مجمع عمومی مدیران و معاونین آموزشی مدارس و تقدیر از مدیران مدارس پیشرو شهرستان گنبدکاووس، افزود: از این مبلغ 80 میلیارد ریال برای مسائل آموزشی شهرستان در نظر گرفته شده و برای تجهیز مدارس شهرستان نیز مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بیشترین اعتبارات استانی در محورهای توسعه شهرستان و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: احداث جاده موسوم به نفت که گنبد را به مرز اینچه برون متصل می کند، بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس، جاده کمربندی گنبدکاووس، راه آهن و پروژه آبرسانی فجر به بخش های مرکزی و مرزی داشلی برون به عنوان پروژه های مهم شهرستان از محل اعتبارات استانی و ملی در حال پیگیری است.

دستمرد به بهره برداری از 210 پروژه شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 433 نفر در ایام هفته دولت اشاره کرد و گفت: این عملکرد به همراه اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان، کسب مقام اولی را برای شهرستان گنبدکاووس برای اجرای مطلوب برنامه های هفته دولت در سطح استان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر امسال و تشریح اهمیت آن، گفت: داشتن آمارهای درست و واقعی در زمینه های مختلف، در تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران موثر است.

معاون فرماندار گنبدکاووس از شهروندان این شهرستان خواست در طول سرشمار عمومی نفوس و مسکن، بویژه در سرشماری اینترنتی که از سوم تا 24 مهر انجام می شود، با این برنامه ملی همکاری و همراهی مطلوب داشته و آمارهای درست و واقعی را ارائه نمایند.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات مدیران و دست اندرکاران امر آموزش دانش آموزان شهرستان گفت: تلاش های مدیران مدارس و معلمان در سال گذشته باعث ارتقای شهرستان شد و ارتقای یک نمره ای معدل در مقطع متوسطه دوم را به همراه داشت. 

علیرضا حسین زاده با بیان اینکه برنامه ریزی های خوبی برای آغاز سال تحصیلی جدید و تداوم موفق آن صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی پیش رو ، موفقیت های آموزش و پرورش گنبدکاووس بیش از گذشته باشد.

در این نشست حسین آزاده معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در سخنانی به تشریح برنامه های اجرا شده در سال گذشته، آسیب شناسی عملکرد و برنامه های آتی تدوین شده برای این مقطع پرداخت و در پایان از 26 مدیر و معاون آموزشی مدارس پیشرو مقطع متوسطه اول و دوم که فعالیت های موثر در کیفیت بخشی آموزشی داشتند، تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار