مهندس صادقلو فرماندار به همراه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تعدادی از روسای ادارات با خانوده معظم شهیدان سید مهدی و سید محسن حسینی واعظ دیدار کردند.
کد خبر: ۳۰۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 26 September 2016
مهندس صادقلو فرماندار به همراه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تعدادی از روسای ادارات  با خانوده معظم شهیدان سید مهدی و سید محسن حسینی واعظ دیدار کردند.

فرماندار رامیان در این دیدار با تجلیل از صبرو فداکاری خانواده های معزز شهدا گفت: خانواده معظم شهدا مایه افتخار جامعه،میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور بوده و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای مسئولین می باشد.

این دیدار در راستای اجرای برنامه های اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان برگزار گردید و در پایان تندیس شهدای عزیز حسینی واعظ به خانواده آنها اهدا گردید.


افتتاح نمایشگاه حجم و ماکت دفاع مقدس در رامیان

نمایشگاه «حجم و ماکت دفاع مقدس»، در روز یکشنبه با حضور حسینی معاون فرماندار ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان و برخی از روسای ادارات شهرستان در محل گالری نیلبرگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان افتتاح شد.

این نمایشگاه به مناسبت  هفته دفاع مقدس و به همت ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه بسیج سیدالشهدای رامیان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ هویت ایرانی اسلامی در راستای آمادگی روحیه مقاومت و با رویکرد اقتصاد مقاومتی  از 4 مهر ماه به مدت یک هفته در گالری نیلبرگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برپا شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار