رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشاركت هاي مردمي و خانواده خبر داد:
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشاركت هاي مردمي و خانواده از رشد 17 درصدي تحصيل دانش آموزان در مدارس غيردولتي استان خبرداد.
کد خبر: ۳۰۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 26 September 2016
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشاركت هاي مردمي و خانواده از رشد 17 درصدي تحصيل دانش آموزان در مدارس غيردولتي استان خبر داد.

مرضيه گرد در مراسم آغاز سال تحصيلي و نواختن زنگ مدرسه با حضور در جلسه هم اندیشی حوزه ی مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گلستان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، گفت: معلمان و مسئولین باید با همت و تلاش مضاعف، دین خود را به انقلاب و شهدا ادا كنند و کارنامه درخشانی از خود بجاي گذارند.

وی اظهار کرد: تلاش های صورت گرفته در آموزش وپرورش استان گلستان و مشارکت مردم در امر تعلیم وتربیت بیش از میانگین کشوری ارزیابی بوده كه نشانه اعتماد مردم به آموزش وپرورش است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با بيان اينكه در سال تحصیلی قبل در استان 320 مدرسه غیردولتی با تراکم دانش آموزي 20.29 فعاليت داشته است، خاطر نشان کرد: استان گلستان در سال تحصیلی 96-95 تعداد 41 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی دارد که نسبت به سال قبل از رشد 17 درصدی بهره مند شده است.

وی با اشاره به لزوم افزایش تعداد مدارس غیر دولتی و جذب مشارکت ها در این زمینه گفت: آموزش و پرورش گلستان در زمینه ایجاد مراکز آزاد نیز عملکرد خوبی داشته و تاکنون تعداد این مراکز به عدد 476 رسیده و از رشد 16.67 درصدی در این زمینه بهر مند شده است.

گرد با تاکید بر سیاست وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارتقاي كيفيت در مراکز غیر دولتی، به رشد درصد قبولی دانش آموزان سوم متوسطه در امتحانات نهایی اشاره نمود و افزود: آموزش و پرورش گلستان در این زمینه از پیشرفت قابل قبولی بهره مند بوده وشاهد رشد 11.22 درصدی هستیم که افزایش 3.68 نمره را در امتحانات نهایی شامل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار