مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان:
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از اخذ صورتمجلس تفکیکی ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 18 October 2016
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از اخذ صورتمجلس تفکیکی ۵۰۰  هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی این استان خبر داد.
 حجت اله خلیل زاده  در جمع خبرنگاران افزود: ۶۸۰ قطعه صنعتی در این میزان اراضی از صورتمجلس تفکیکی برخوردار شدند.
به گفته وی اخذ صورتمجلس تفکیکی و متعاقب آن سند ثبتی  در راستای ایجاد مزیت و مشوق برای استقرار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در منطقه ویيه اقتصادی است.
وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های شرکت، اخذ سند ثبتی اراضی صنعتی محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی است یادآور شد: در این مدت از سوی این شرکت اقدامات وسیع و قابل توجهی درخصوص اخذ سند ثبتی در شهرک ها و نواحی صنعتی صورت گرفته است.
تا پایان سال ۹۴ میزان سند ثبتی اراضی در اختیار این شرکت یک هزار و ۸۴۹ هکتار و صورتمجلس تفکیکی ۴۶۳ هکتار بوده که  با تلاش های صورت گرفته، در زمان حاضر صورتمجلس تفکیکی با ۴۸ درصد رشد به ۹۶۴ هکتار  رسیده است.
ايجاد شهرك صنعتي اترك با هدف توسعه صنعت در استان و استقرار واحدهای بزرگ صنعتی  و در جهت رفع معضلات بيكاري و ايجاد اشتغال به تصويب هيأت محترم  وزيران رسيد و بعد از آن شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان فعاليت خود را برای تبديل شهرك مذكور به منطقه ويژه اقتصادي آغاز کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار