فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان دين اسلام را دين امر به معروف و نهي از منكر دانست و گفت: امر به معروف و نهي از منكر محور فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است.
کد خبر: ۳۳۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 23 November 2016
فرمانده انتظامي استان دين اسلام را دين امر به معروف و نهي از منكر دانست و گفت: امر به معروف و نهي از منكر محور فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است.

سردار "علي اكبر جاويدان" عصر امروز در بيست ويكمين نشست فرماندهان و مسئولان انتظامي استان خدمتگزاري به مردم را فلسفه ماموريت‌هاي نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: خدمت به بهترين مردم دنيا يك افتخار است.

وي با اشاره به مقبوليت پليس در جامعه اظهار داشت: كار آمدي پليس در عرصه‌هاي مختلف، هرسال افزايش يافته و اين نشان از تحرك و پويايي در مجموعه نيروي انتظامي دارد.

سردار جاويدان، جمهوري اسلامي ايران را جزيره‌ ثبات در منطقه خاورميانه عنوان كرد و گفت: اين امنيت محصول تلاش كاركنان نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي امنيتي و همكاري و مشاركت مردم ولايت مدار و قانون‌مند ايران اسلامي است.

وي با تاكيد بر ارتقاء شاخص‌هاي امنيتي و توجه به مطالبات و خواسته‌هاي به حق مردم از پليس تصريح كرد: پليس ايران اسلامي، پاسخگو بوده و در راستاي تحقق اهداف سازماني و پاسخگويي به مطالبات مردم از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه به موضوع آموزش و اهميت آن در ماموريت‌هاي پليس اشاره كرد و گفت: انتظار بر اين است كه آموزش در كليه رده‌ها، نهادينه شده و فرماندهان و مسئولان بر اين امر مهم نظارت جدي داشته باشند.

وي آموزش فرماندهان به زير مجموعه را يك تكليف دانست و بيان داشت: آموزش بايد كيفي و با هدف باشد و فرماندهان و مديران در اين حوزه مسئول هستند.

فرمانده انتظامي گلستان در بخش ديگر از سخنان خود به موضوع امر به معروف و نهي از منكر و ارتباط آن با ماموريت‌هاي پليس اشاره كرد و گفت: امر به معروف و نهي از منكر محور فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است.

وي دين اسلام را دين امر به معروف و نهي از منكر دانست و اظهار داشت: فلسفه قيام امام حسين (ع) احياء فريضه امر به معروف و نهي از منكر و نهادينه كردن آن در جامعه بوده است.

سردار جاويدان با اشاره به اينكه تحقق اين فريضه بزرگ در گرو تعامل و همكاري مردم ميسر است اضافه كرد: تجربه نشان داده است هرگاه مردم در عرصه‌هاي مختلف مشاركت داشته و نقش خود را به خوبي ايفاء كردند شاهد موفقيت در آن عرصه بوده ايم .

فرمانده انتظامي گلستان در ادامه به موضوع صيانت از كاركنان در مقابل تهديدات و آسيب‌ها اشاره كرد بيان داشت: كاركنان سرمايه‌هاي بزرگ نيروي انتظامي بوده و صيانت از آنان وظيفه فرماندهان و مديران است.

سردار جاويدان توجه به معيشت و مشكلات كاركنان را وظيفه مديران و فرماندهان دانست و خاطرنشان كرد: ناجا تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات و ارتقاء وضعيت معيشت كاركنان به كار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار