شركت عمران و بهسازي شهري ايران از هنرمندان و طراحان خلاق كشور براي طراحي نشان(لوگو) ستاد ملي بازآفريني شهري دعوت به عمل آورده است.
کد خبر: ۳۳۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 27 November 2016
شركت عمران و بهسازي شهري ايران از هنرمندان و طراحان خلاق كشور براي طراحي نشان(لوگو) ستاد ملي بازآفريني شهري دعوت به عمل آورده است.

هنرمندان و طراحان مي توانند طرح هاي پيشنهادي خود را براي نشان ستاد ملي بازآفريني شهري تا پايان آذرماه جاري طبق فرآيند و دستورالعمل هاي مربوطه به دبيرخانه ستاد ارسال كنند.به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، هنرمندان و طراحان مي توانند طرح هاي پيشنهادي خود را براي نشان ستاد ملي بازآفريني شهري تا پايان آذرماه جاري طبق فرآيند و دستورالعمل هاي مربوطه به دبيرخانه ستاد ارسال كنند.
ضوابط طراحي و ارسال آثار به شرح زير مي باشد:

- هر طراح مجاز به ارسال 3 اثر خواهد بود.

- طرح هاي ارسالي در فرمت jpeg با كيفيت بالا، مد RGB، با حداقل وضوح 300 DPT و در ابعاد حداقل 20 در 20 سانتي متر تهيه و ارسال شوند. دبيرخانه از ثبت طرح هاي باكيفيت پايين در فرآيند مسابقه معذور خواهد بود.

- نشان مي تواند به صورت رنگي و تك رنگ قابل استفاده باشد.

- نشان مي تواند به صورت نوشتاري، تصويري و يا تركيبي باشد.

- نشان بايد در ابعاد كوچك و بزرگ، خوانايي و تناسب ظاهري و مفهومي خود را از دست ندهد.

- نشان نبايد در كل و جزء يا ساير نشانه ها و نمادهاي ثبت شده ايراني و خارجي تشابه داشته باشد.

- تنها روش ارسال آثار از طريق ايميل Setadmelli@udrc.ir مي باشد
زمان اعلام نتايج و تقدير از برگزيدگان، پنجم دي ماه 95 اعلام شده كه ضمن تقدير و اهداي هدايايي ارزشمند به آثار برگزيده، به اثر يا آثار منتخب در قالب قراردادي جداگانه، هزينه اجراي نشان پرداخت خواهد شد.

شركت كنندگان مي توانند با مراجعه به سايت شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران به آدرس WWW.udrc.ir با اهداف، محورهاي فعاليت، سوابق و اعضاي ستاد ملي و اطلاعات ديگر مطلع شوند.

براي ارتباط با دبيرخانه ستاد نيز مي توان با شماره تلفن 88788860 -021 تماس گرفت و يا به آدرس تهران، بالاتر از ميدان ونك، خيابان شهيد خدامي، شماره 51 مراجعه كرد.

ستاد ملي بازآفريني شهري در راستاي عملياتي سازي و اجرايي كردن اهداف و راهبردهاي سند ملي و ايجاد هم افزايي منابع و همسويي اقدامات در بخش هاي دولتي و عمومي به رياست محترم قوه مجريه و نيابت وزير راه و شهرسازي تشكيل شده است.

با تشكيل اين ستاد فرصتي براي راهبري، مديريت يكپارچه و ايجاد وحدت رويه، مشاركت تمامي كنشگران در سطح ملي و محلي براي اجراي برنامه هاي ارتقاي كيفيت زندگي در محدوده هاي ناكارآمد شهري و احيا، بهسازي، نوسازي و توانمندسازي و ساماندهي بافت هاي فرسوده و سكونتگاههاي غيررسمي فراهم شده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار