در حاشیه شورای اداری گنبدکاووس
استاندار گلستان به همراه برخی مدیران کل استان از چند طرح تولیدی و عمرانی شهرستان گنبدکاووس درشرق استان گلستان بازدید و از اهتمام ویژه دولت برای خارج کردن بخش تولید از رکود خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 01 December 2016
استاندار گلستان به همراه برخی مدیران کل استان از چند طرح تولیدی و عمرانی شهرستان گنبدکاووس درشرق استان گلستان بازدید و از اهتمام ویژه دولت برای خارج کردن بخش تولید از رکود خبر داد.
دکتر حسن صادقلو عصر سه شنبه از یک واحد تولیدی صنعتی، طرح احداث جاده سلامت به طول شش کیلومتر درحاشیه گرگانرود و مجتمع تولیدی کشاورزی، دامپروری و پرورش اسب درگنبدکاووس بازدید کرد.
استاندار گلستان در گفت و گو با خبرنگاران، هدف از این بازدیدها را سرکشی به واحدهایی که از تسهیلات بانکی دولتی برای خارج شدن از رکود، رونق تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرده اند، اعلام کرد و گفت: اکثر واحدها به تعهدات خویش عمل کردند.
وی افزود: دولت اهتمام ویژه ای برای فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال در استان ها از جمله استان گلستان دارد به گونه ای که این استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال و یا طرح های تولیدی رتبه چهارم کشور را دارد.
وی یادآور شد: حمایت و پشتیبانی دولت از واحدهای تولیدی ادامه دارد و بخش خصوصی نیز باید پاسخ خوبی به این حمایت دولت بدهد.
دکتر صادقلو درخصوص واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به این شهرستان، گفت: این واگذاری به صورت استیجاری به مدت یکسال است تا درصورت موفقیت، عملیات واگذاری کامل آن که نیازمند تایید هیات وزیران و سپس تصویب مجلس شورای اسلامی است، انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه سوارکاری یک مجموعه درآمدزا است و از محل درآمدهای آن برخی طرح های عمرانی در مجموعه سوارکاری سه شهر گنبدکاووس، بندرترکمن و آق قلا انجام خواهد شد.
همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز درحاشیه بازدید استاندار گلستان از برخی واحدهای تولیدی و طرح های عمرانی گنبدکاووس،حجم تسهیلات پرداخت شده به واحدهای راکد، نیمه فعال و طرح های تولیدی این استان را پنج هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد.
حسینقلی قوانلو گفت: این تسهیلات به 454 واحد تولیدی پرداخت شده که از این حیث استان گلستان رتبه چهارم کشور در پرداخت تسهیلات را دارد.
به گفته وی، تاکنون به 31 واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و یا طرح تولیدی درسطح شهرستان گنبدکاووس مبلغ 385 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار