همایش بزرگ هفته سلامت شهرستان ترکمن با شعار "سفیران سلامت، سلامت روان، ازدواج شاد، پایدار و آگاهانه" با حضور فیروزی فرماندار و مسئولی شهرستان ترکمن امروز در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 24 April 2017
 همایش بزرگ هفته سلامت شهرستان ترکمن  با شعار "سفیران سلامت، سلامت روان، ازدواج شاد، پایدار و آگاهانه" با حضور فیروزی فرماندار و مسئولی شهرستان ترکمن امروز در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

فیروزی فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و نظام و تشکر از خدمتگزاران عرصه بهداشت و سلامت با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در این حوزه اظهار داشت: علیرغم تنگناها و مشکلات بسیار، دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و بهداشت اقدامات خوبی انجم داد و گام های موثری در جهت افزایش رضایتمندی مردم در جامعه برداشت.

وی با اشاره به موضوع امنیت، شهر سالم، زمین پاک، دریا و .. گفت: همه این ها نعماتی است که خداوند برای زندگی به ما داده است چرا که زندگی واژه واسط بین همه مولفه های دنیاست و تحقیقات دانشندان و همه تلاش های بشر در جهت تامین رفاه زندگی است.

فیروزی با اشاره به شعار هفته سلامت امسال " زندگی سالم با نشاط و امید" گگفت: نشاط، امید و سالم بودن از ضروریات زندگی است لذا باید به دنبال راهکارهایی برای زندگی سالم باشیم.

فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: 29 اردیبهشت  روز انتخابات صحنه آزمون است هم دشمنان داخلی، هم دشمنان خارجی به سرکردگی امریکا همیشه دنبال این هستند  که مردم در روز 22 بهمن و در روزهای برگزاری انتخابات آیا در صحنه حضور دارند. چرا که حضور مردم در 22 بهمن و انتخابات شاخص مهمی برای آن هاست و خوشبختانه ملت بزرگ، فهیم، باشعور و فرهیخته ایران با حضور حماسی خود پایبندی به نظام و انقلاب را به همه دشمنان نشان دادند و ان شاا.. امسال نیز با حضور حداکثری شاهد خلق حماسه عظیم دیگری باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار