مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان:
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گنبد کاووس به ریاست عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار گنبد کاووس درمحل سالن اجتماعات فرمانداری گنبد برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 22 July 2017
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گنبد کاووس به ریاست عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار گنبد کاووس درمحل سالن اجتماعات فرمانداری گنبد برگزار شد.

ابوالفضل تیرانداز در نشست کارگروه اشتغال و برنامه‌ریزی شهرستان گنبدکاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به توان محدود دولت برای ایجاد شغل دولتی در کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در برخی از دستگاه‌ها مازاد بر ظرفیت آن اداره نیروی کار جذب شده است نمی‌توانیم بدون نگاه کارشناسی افراد دیگری را وارد کار دولتی کنیم.

تیرانداز با بیان اینکه در شرایط فعلی راهکار بنیادین ما برای حل مشکل اشتغال ایجاد تنوع در حوزه فعالیت‌هاست، افزود: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد اشتغال استان گلستان در سال گذشته به سمت حوزه خدمات رفته است باید تنوع ایجاد شده در این بخش را متناسب با نیروی کار موجود ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بانوان استان گلستان در حوزه درخواست کار و حضور در مشاغل در سال گذشته 68 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: بدون تردید باید در ساختار اشتغال‌آفرینی استان تغییراتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم پاسخگوی حجم فزاینده درخواست کار باشیم که توجه به مهارت‌آموزی فنی باید در اولویت این نگاه باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشیت با تاکید بر اینکه انتظار ما برگزاری جلسات کارگروه اشتغال بر اساس تقویم مشخص و به صورت منظم است، تصریح کرد: اگر همه مدیران و مسوولان با یکدیگر هم‌قسم شویم بدون تردید می‌توانیم بر مشکل بیکاری جوانان غلبه کنیم.

  وی در ارتباط با تبیین بسته های رونق تولیدواشتغال افزود :فنی وحرفه ای ظرفیتهای فوق العاده ای ازدانش و تخصص برای ارائه به جوانان دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار