جلسه عملکرد امور مشترکین با حضور مدیرعامل، معاونین، مشاور مدیرعامل در امور مشترکین و مدیران مناطق در سالن کنفرانس شرکت ابفای گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 22 July 2017
جلسه عملکرد امور مشترکین با حضور مدیرعامل ،معاونین،مشاور مدیرعامل در امور مشترکین و مدیران مناطق در سالن کنفرانس شرکت ابفای گلستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره به افزایش مصرف آب شرب در ایام گرم سال رعایت الگوی مصرف آب شرب را از سوی مشترکین خواستار شد و خاطر نشان کرد اگر شهروندان 20درصد در مصرف آب شرب صرفه جویی نمایند تابستان امسال را بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به اینکه شرکت های آب وفاضلاب در سال های گذشته به لحاظ مالی با مشکلات عدیده ای روبه رو بوده اند افزود با تلاش های خوبی که در حوزه های مختلف شرکت طی سال های گذشته انجام شد شرکت آب وفاضلاب استان گلستان امروز در صدر شرکت های آب وفاضلاب کشور به لحاظ درآمدی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مشترکین قبوض آب بهاء خود را در اسرع وقت پرداخت نمایند افزود با توجه به پیگیری های صورت گرفته شاهد عدم پرداخت قبوض آب بهاء ازسوی بعضی از سازمانها و نهاد های دولتی هستیم و انتظار داریم با تعامل و همکاری که بین شرکت آب وفاضلاب و  دستگاه های اجرایی وجود دارد نسبت به پرداخت مطالبات آب بهاء اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با بیان این مطلب که ارائه خدمات به مردم در حوزه مشترکین باید با بهترین کیفیت انجام شود افزود مدیران مناطق کلیه خدمات فروش و پس از فروش به مشترکین را طبق دستورالعمل هایی که به آنها ابلاغ خواهد شد اجرایی نمایند.

در ابتدا این جلسه سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت گزارش کاملی از عملکرد 3 ماهه اول سالجاری را ارائه نمود و افزود:تداوم ارایه خدمات آبرسانی به مردم توسط مناطق پرداخت به موقع قبوض آب بها توسط مشترکین را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد با توجه به بررسی های بعمل آمده در سه ماهه اول سالجاری مدیران مناطق باید با تلاش بیشتر در جهت وصول مطالبات و نظارت بر قرائت دقیق کنتورها  برای افزایش درآمدهای جاری و سرمایه ای شرکت گام بردارند.

وی با بیان این مطلب که نقاط پنهان درآمدی در حوزه مشترکین با دقت باید شناسایی شود تصریح کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه ممیزی امور مشترکین شرکت را برای شش ماه دوم سال 96 را اجرایی خواهیم کرد .

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد با اشاره به تفاهم‌نامه سه جانبه طراحی و نظارت بر اجرای تاسیسات آب وفاضلاب کلیه اماکن ما بین شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، اداره کل راه و شهرسازی استان گفت مقدمات اجرای این تفاهم نامه جهت استاندارد نمودن شبکه داخلی اماکن در راستای بهینه سازی مصرف آب  انسجام و تخصصی کردن نصب انشعابات آب و فاضلاب بر اساس دستورالعمل و رویه‌های ابلاغ‌شده از طرف شرکت  مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو توسط ناظرین نظام مهندسی ساختمان اجرایی خواهد شد.

در ادامه مشاور مدیرعامل در امور مشترکین گزارشی از وضعیت درآمدی شرکت آب وفاضلاب استان را تشریح و راهکارهای مناسب به منظور افزایش درآمدهای شرکت و اجرای دقیق مصوبات و دستورالعمل های اجرایی را در این جلسه بیان نمود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار