کد خبر: ۸۰۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 27 November 2019
دبیر ستاد برگزاری انتخابات در گچساران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 103 حوزه اخذ رای در گچساران پیش‌ بینی شده است.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
در این نشست سید مرتضی سجاد پور با اشاره به برگزاری ی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری انتخابات را اولین گام رویکرد این قانون دانسته است.
وی با بیان اینکه بر اساس جدول رده‌بندی شروع ثبت نام از کاندیداها از  روز 10 آذر ماه آغاز خواهد شد، گفت: در جهت توسعه و آمادگی برای برگزاری انتخابات تمامی زیر ساخت‌ها و تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات هستند.
 معاون فرماندار گچساران  عنوان کرد: تاکنون جلسات متعددی در زمینه توسعه زیر‌ساخت شعبات اخذ رای صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه کار گروه‌ها تشکیل شده، بازرسی‌ها و بررسی‌های مربوطه از شعبات اخذ رای صورت گرفته است، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۷ حوزه اخذ رای در گچساران و باشت پیش‌ بینی شده است.
سجادپور ابراز کرد: از این مجموع تعداد ۱۰۳ حوزه در گچساران و تعداد ۴۴ حوزه اخذ رای در شهرستان باشت در نظر گرفته شده است.
 دبیرستاد برگزاری انتخابات گچساران اذعان کرد: از مجموع ۱۰۳ حوزه  اخذ رای تعداد۵۲شعبه اخذ رای در مدارس، ۳۸ شعبه در مساجد و حسینیه‌ها و ما بقی در ادارات است.

 وی ادامه داد:  تعداد 65شعبه در شهر دوگنبدان و تعداد 38 شعبه روستایی در گچساران است .
 سجادپور  با بیان اینکه 120 دستگاه رایانه  برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس مهیا شده است، عنوان کرد: تعداد ۱۵۰ دستگاه خودرو ، نیاز به خطوط تلفن ثابت و پوشش شبکه‌های اینترنتی مورد نیاز است.
 این مسوول تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند  به جهت همکاری برای برگزاری انتخابات امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی را در اختیار فرمانداری قرار دهند.
 دبیر ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: با تعاملی که بین ‌دستگاه‌های اجرایی شهرستان است شاهد برگزاری انتخابات بانشاط و حضور حداکثری  خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار