سپاه طی ۲ سال اخیر ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع کرده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در طول دوران شیوع ویروس کرونا در استان؛ گفت: در سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نزدیک به ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 08 March 2022

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» ر با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه و همواره در همه عرصه‌های دشوار و سخت مانند مبارزه با گروهک ها، دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی، خدمت گزاری در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، زلزله، سیل و بیماری در کنار مردم و در خدمت نظام بوده و هست.

وی در ادامه به خدمات سپاه پاسداران در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع این ویروس، بیش از ۳۴ هزار نیرو در ضد عفونی و گندزدایی معابر، تولید و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در کنار کادر درمانی و دستگاه‌های اجرایی استان به مردم کردند و بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر بسیجی در طرح مهم حاج قاسم سلیمانی به محرومان جامعه در توزیع و غربالگری وزارت بهداشت خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام جلیلیان یکی دیگر از خدمت‌های سپاه را در طول دوران کرونایی دایر کردن ۱۵ مرکز درمانی در استان، همچنین مشارکت و کمک درمانی به ۴۱ مرکز درمانی در طرح واکسیناسین کرونا اعلام کرد و همچنین از توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، تولید و توزیع هفت میلیون ماسک، برپایی بیمارستان صحرایی برای کمک به بیماران کرونایی. توسط سپاه نبی اکرم در دوران کرونا خبر داد.

سپاه ۲۹۱ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ساخت

مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سپاه در این مدت همچنین ۲۹۱ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان ساخته و ۷۰۰ جهیزیه نیز برای نوعروسان این نهاد‌های حمایتی تدارک دیده است.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه همچنین از آزادسازی هزار و ۶۱ زندانی جرایم مالی و غیر مالی استان توسط حقوق داران بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طبیه است که نیرو‌های اصلی مخلص و فداکار سپاه پاسداران هستند.

او در پایان بیان داشت: سپاه پاسداران در راستای خدمت رسانی مردم همیشه پای کار بوده و در کنار سایر نیروی‌های مسلح؛ ایران را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده‌است که خود دشمنان به این قدرت معنوی و نظامی سپاه اذعان می‌کنند، چون آن‌ها از عده و عوده دشمنان نمی‌ترسند به همین خاطر دشمنان جرات چشم طمع به کشور مارا ندارند، هرچند ایران خود یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های نظامی و علمی جهان است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار